- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Apple notebookok
- OLED TV topic
- Milyen processzort vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
Nem, Józsihoz kell vinni az utca végébe, anno a Ladákat is olyan jól szervizelte, mi lehet a különbség, ennek is négy kereke van. Ja és hát persze ő meg tudja oldani olcsón "okosba", mert mi azt "szeressük" igazán. Pontosan ugyanez az elv a telefonjavításnál is. Megveszik rohadt sok pénzért a telefont, aztán utána pedig ha hosszú év után valami gebasz van vele, akkor azonnal rohannak a legközelebbi sufni boltba, mert ő állítja, hogy "okosba" tud szerezni nagyon fasza kijelzőt, meg mindent, amire neked szükséged van, be is aranyozza az egész telefont igény szerint. Aztán szépen megrendeli kínából az után gyártott alkatrészt, amit két kategóriába lehet sorolni: Ami eleve szar és ami az lesz. Pont.
Volt egy haverom is, újonnan vette az i5S-t, összetörte a kijelzőt, mondta, hogy csináljam már meg neki. Voltam olyan hülye, hogy azt mondtam egy próbát megér, de én elvinném az iStyle-ba, vagy az iCentre-be. Megrendelte a kijelzőt, megérkezett, megcsináltam, természetesen csíkozott az egész, szívtam vele vagy két órát, feleslegesen. Körbenéztem fórumokon 10-ből 9 ember pontosan ugyanazt a jelenséget írta le, amit én is tapasztaltam.
De csak nem tanult a hibájából, utána a szintén új i6S-t 4 éven át nyúzta, kezdett elhasználódni az akku, ki kellett cserélni a hangszórót és a kijelzőt is, 3 helyre vitte el, mert mindenhol gagyi alkatrésszel javították a telefont. Ja, a poén, hogy a második "szakember" az ujjlenyomatolvasót is elcseszte és nem is tudta megcsinálni, a harmadiknak sem sikerült. A vége az lett, hogy ráköltött a kb 30-40.000Ft értékű telefonra 65.000-et, ugyanolyan szar maradt és vett egy i11-et. Ha 3-4 év múlva ennek is baja lesz ugyanezt csinálná, de így talán nem fogja tudni. Na, többek közt ezért van szükség erre az intézkedésre.