Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 3psilon

    aktív tag

    válasz sirály12 #27 üzenetére

    Látszik, hogy még te sem csináltál KS/IGG kampányt. Vagy bármilyen vállalkozást. :W

    Most itt akarod megtanulni, hogyan épül fel egy költségvetés, üzleti terv, árazási- és piacra viteli stratégia? Hogy miképp árazol terméket közösségi finanszírozáshoz úgy, hogy később a nagykerek se húzzanak le téged?

    Azt hiszed, olyan marhára egyszerű egy ennyire kompetitív piacon csak úgy 500% profittal dolgozni?
    Úgy gondolod, hogy egy termék ára a gyártási költségből és a profitból áll, és a profit megegyezik a haszonnal?

    Ne gyere nekem azzal, hogy nem vagy közgazdász, mert én is mérnök vagyok.

    Viszont mielőtt szóra nyitod a szádat, gondolkodj. Mindenkinek jobb lesz úgy.

    Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006

  • 3psilon

    aktív tag

    válasz DemonDani #32 üzenetére

    Valószínűleg túlárazták, mert már rég teljesülnie kellett volna a kampánynak. Ha sikerül is, $15k édeskevés egy ilyen kategóriájú termék gyártásához. Csak a műanyag alkatrészekhez a fröccsszerszám lesz $5k. És akkor még el se kezdtél dolgozni. :)

    Magyarul aki látott már életében termékfejlesztést, az tudja, hogy be fog bukni, a maradék kevés pedig áldozott rá, de végképp nem éri meg, ha valóban nem olcsóbb, mint a konkurencia.

    Kellett nekik KS helyett IGG-n indulni, de a Codie sikere megmutatta, hogy ott is lehet érvényesülni...

    Szerk. most látom, hogy 1 hónap alatt legyártják a vállalásuk szerint? Muhaha. :C
    Persze lehet, hogy előre befektettek iszonyú összegeket a gyártásba, és minden készen áll, de akkor a videón nem egy prototípust mutogatnának. Nagy csalódás, főleg, hogy a képeken látszólag okos mérnökök mosolyognak.

    [ Szerkesztve ]

    Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006

  • 3psilon

    aktív tag

    válasz rudi #49 üzenetére