Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stracker06

    aktív tag

    válasz foxymaci #1146 üzenetére

    Azért ez így nem teljesen szabályos. A polgári törvénykönyvben az van, hogy ha valamire van garancia és az rendeltetésszerű használat közben meghibásodik, akkor az aki a garnciát "vállalta" (pl a t-mobile) köteles megjavítani, de a javítás után nem lehet rosszabb mint eredeti állapotában volt, ha ezt nem vállalja, vagy nem akarja vállalni az adott cég, akkor ki kell cserélnie a terméket egy teljesen ugyanolyan termékre, ha ezt nem tudja teljesíteni, akkor pedig vissza kell fizetnie az adott dolog árát.

    Ha felajánl, valami más megoldást (pl ad helyette egy másfajta készüléket) természetesen a vásárló elfogadhatja, viszont ha ezt nem szeretné, akkor pl ebben az esetben, ha sem megjavítani, sem másik Move-ot nem tudnak adni, akkor vissza lehet kérni a pénzt. Csak, először nyilván megpróbálnak más megoldásokat, hátha beleegyezik a vásárló, vagy hátha nem tudja ezt. Csak, ilyenkor határozottnak kell lenni, és szólni kell, hogy nem szeretnél helyette mást, a pénzt kéred. Nekem már egyszer ez bejött! :)) :) ;)

    (legalábbis én így tudom) :D

    [ Szerkesztve ]

    SFm™

Új hozzászólás Aktív témák