- TCL LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Milyen processzort vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Fürge képfrissítéssel jön az AOC 1440p-s okosmonitora
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
Facebook powered by AMD?
Lehet nem lesz rossz ez az Oculus. Sw oldalrol ott van Carmack és a FB, hw-en meg az AMD.Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
egyedülülő
őstag
Volt alkalmam kipróbálni az Oculust és az a kis idő amit eltölthettem a kütyüvel, meggyőzött arról, hogy van jövője a dolognak. Én tuti, hogy a vásárlóik között leszek amikor eljön az ideje.
"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
-
TESCO-Zsömle
félisten
Végre egy konkrét megoldás a már évek óta emlegetett VR multiGPU felhasználásra!
Külön öröm a Crytek-es együttműködés a Star Citizen miatt.
(#3) xRagna + (#4) Chrys_: AdBlock VR
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Tigerclaw
nagyúr
Nekem az egész kezd egyre jobban hasonlítani a 3D-s TV-s hype-ra. Valami biztos lesz, de úgy tűnik, hogy erősen kompromisszumos megoldások fognak születni. Emellé még társul majd az, hogy a szemüveg mellé kell majd egy brutál hardver csillagászati áron. Igaz a Sony megoldásához elvileg elég lesz a PS4, de azzal kapcsolatban is nagy a csend...lehet hogy abból nem is lesz semmi.
Hiába, az agyat nem lehet olyan könnyen becsapni, és talán nem is lesz jó vége a próbálkozásnak.
Azon csodálkozok, hogy a nem VR-AR, hanem egyszerű mozis 3D szemüveg-sisak irányába kevesen fejlesztenek, pedig ott ki lehet küszöbölni az aktív és passzív 3D hátrányait, mert mindkét szem külön teljes felbontású képet kap + a szemtávolság sem gond és megfelelő tesztprogrammal finomkalibrálni is lehet. Ma már a kis méretű Full HD vagy nagyobb felbontású kijelzők beszerzése sem akadály.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
SylverR
senior tag
Bárki bármit is mond, a VR-t első körben PC-n kellene bevezetni, és az 1999-es évek játékainak grafikájával. (Azaz új, egyszerű grafikájú appokkal kellene megszórni a VR-eseket, és nem a meglévőekbe beépíteni a támogatást. Persze lehet beépíteni meglévő játékokba. Régiekbe. ) A VR-nek nem a millió poligon a lényege. A millió poligonnal történő emberi szem becsapása a sima monitoros játékos számára készült. VR-nél a mozgás és az animáció kellene legyen a lényeg. Azaz, erről a húmajdvr-relkrájziszolok gondolatokat elkéne már felejteni a fenébe.
Az a játék még sima monitoron sima fullHD-be se fut minden mai konfigon rendesen, nem hogy majd még megkétszerezni a számítási igényt.Egyébként szerintem ugyanúgy befog fuccsolni, mint a 90-es években érkezett elődje. Carmack nagyon bátor volt, hogy belépett, de szerintem rossz döntés volt. Ha csak nem azért lépett be, mert ő is tudta, hogy befog fuccsolni, és ez ellen próbál belülről tenni.
[ Szerkesztve ]
Nem!
-
Yllgrim
őstag
Nagyon remek hirek ezek, a karogo varjak is elkaroghatjak a fajdalmukat, ez egy uj terep, megvannak a maga uttoroi, sok ceg osszefogott hogy mukodjon a dolog, mukodni is fog. Hogy nem lesz az elejen a tokeletes termek a kezunkben? Nem baj, ok mindent megtesznek, eleg sok technologia erik be iden, szep jovo elott all a PC-s piac minden tartozekaval egyutt.
a jatekokra koncentralnak, hiszen az elsok akik kinyitjak a zsebuket es a leg extremebb modon fogjak hasznalni a kutyuket azok mindig a jatekosok. Ezt be kell latni.
Reszemrol johet a cucc, akinek nem tetszik az meg karogjon tovabb, majd meselunk milyen volt
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
7time
senior tag
Mondjuk úgy hogy az AMD választása kevésbé ingoványos mint az Nvidia cloud, de mindkettő veszélyes.
-
Komplikato
veterán
"Igaz a Sony megoldásához elvileg elég lesz a PS4, de azzal kapcsolatban is nagy a csend...lehet hogy abból nem is lesz semmi."
Csend?
Tegnap éjjel azért több portál tele volt a várható megjelenési idővel, meg azzal, hogy a Morpheus második fejlesztői verziója mennyivel jobb már, mint az első volt. Nem nevezném ezt csendnek. Másrészt ugye tudjuk milyen GPU van a PS4-ben, senki nem mondta, hogy a Liquid VR csak PC-t támogat.[ Szerkesztve ]
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Yllgrim
őstag
Nekem mint PC felhasznalonak ez az otlet teljesen irrelevans. Akik konzoloznak, nekik ott a PS4-XBOXO, Nvidiat ertem hogy streamelni barmire, meg nem tartunk ott hogy ez tenyleg olyan flottul is menjen, boduletes savszel kell hozza, eros szerverpark es rengeteg penz fenttartani.
AMD legalabb olyan tehnologiakkal foglalkozik, ami nekem mint PC fogyasztonak fontos.
Meglatjuk egy-ket even belul mi sul ki ebbol.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
mcload21
tag
A beviteli eszközökkel is foglalkozhatnának komolyabban is (persze gondolom biztosan foglalkoznak, de a nyilvánosságnak is szórhatnának morzsákat, hogy mik az elképzelések).
A fejmozgás követése egyedül még nem ér semmit, még akkor sem ha lesz esetleg VR kesztyű is.
Kell egy ruha, ami szimulálja a lövéseket, ütést, érintést stb (Playstation-höz volt olyan mellény ami a lövéseket szimulálta). Minimum kell egy futópad (de nem az az eszméletlen hülyeség, mint az Omni "futópad"), de ez csak sík terepet és egyenletes emelkedőket tudna szimulálni.
Az igazi egy külső váz-Exoskeleton lenne, valamilyen könnyű szénszálas anyagból, szervomotorokkal, amik szimulálnák a játékban éppen aktuális testhelyzetet. A vázhoz megfelelő felfüggesztés kellene, így mindenféle terepet és testhelyzetet közvetíteni tudna a cucc.
Persze a váz mindenféle védelemmel el lenne látva, mielőtt valaki elkezdene károgni, hogy a gép veszélyes a testi épségre, kitörheti az illető végtagját stb ... -
veterán
Annyi a különbség, hogy ebből most 100k+ egység van kiszórva, és még meg sem jelent. Fejlesztők ezrei, tízezrei foglalkoznak vele, film és játék oldalról is nézik. Ráadásul töredéke a korábbi árnak. Szóval nagyon nem ugyanaz a helyzet mint akkor volt.
A 3d tévé pedig messze nem hoz akkora élménybeli különbséget, mint a vr. Ha ehhez még hozzáveszed azt, hogy a 3d anyagok is erősen hiányosak voltak.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
7time
senior tag
válasz Menthirist #15 üzenetére
A 3D bedöglött, tehát ennél az Oculus csak jobb lehet.
-
Spirit
őstag
Szerintem aki nem próbálta az Oculus Rift DK2-t az nem tud nyilatkozni róla érdemben. Szerencsére lapul a sarokban belőle nálam pár hónapja. A technológia maga annyira egyedi, hogy viselése közben valami olyat érez az ember, mintha egy sci-fi filmből valami technológia idecsöppent volna. Ne hasonlítsátok a "normál" 3D-hez. Passzív 3D és társai maximum 1-2 filmig érdekesek, de egy idő után mindenki félrerakja. Ha mindenképpen hasonlítanom kéne valamihez, az IMAX 3D (a 3. sorból) áll a legközelebb hozzá, de annál lényegesen nagyobb élmény játékok alatt, mivel a fejkövetés miatt bármerre nézhetsz és valóságossá teszi a látottakat.
Néhány észrevétel:
- A felbontás nem elég és pont.Messze ez a legnagyobb hibája. Kb. hasonló pixelességet látsz, mintha a fullHD monitorodat úgy néznéd,hogy hozzáér az orrod.(fókusztávolságról ne beszéljünk, a rift-ben a lencsék miatt nem érzed,hogy közel van) 2560*1440-ben már kiválthatná a monitort is, így azonban csak olyan dolgokra jó, ahol a kép egészét nézed és nem kell valami távolban lévő tárgyra fókuszálnod. Végső megoldásnak a 4k lenne az igazi.
-"Sisakban kell ülni, de gáz, jajajajjj" - Az ember kb 3 mp alatt felejti el mi van a fején, mert egy másik világba kerül. Nem kényelmetlen, természetes az érzés, akinek eddig bemutatót tartottam (20 és 70 év közöttiek) mindenkinek bejött, csak a felbontásra panaszkodtak. Hasonlóan zavaró, mint egy fejhallgató viselése.
- Az olyan programok, amiknél utólag hegesztettek támogatást, vagy nem kifejezetten a Rift-re készültek, azok vagy akadoznak még R9 290-el is(nincs stabil 75fps Vsync-el, ami kötelező), vagy egyszerűen nincs meg az igazi élmény. Ellenben amik tényleg Rift-re íródtak,ott meglepően jó grafika is előfordul átlagos gépigénnyel, a "jelenlét" érzés néhol tényleg tátott szájat eredményez(jellemzően unreal engine 4, Unity)..szó szerint.
-TARTALOM. Egyszerűen nincs elég olyan cucc, ami hibátlanul megy, szórakoztató, lefoglal hosszú ideig. Még az elmúlt 10 év 3D filmjeinek "álmoziban" való végignézésével is végez az ember néhány hét alatt.Tudnék írni oldalakat, de úgy gondolom felesleges. Ezt mindenkinek ki kell próbálni és eldönteni hogy tetszik, de nem kér belőle, vagy már megy is megvenni. Harmadik út nincs.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Abrash szerint kb 8k x 8k vagy 16k x 16k kellene per szem, hogy egyáltalán megközelítsék azt a szintet, amire a szem képes, de ez persze még nagyon sokáig ábránd, illetve felesleges erőpocsékolás lenne. Most a crescent bay-ben 1440p van várhatóan, és újfajta lencse, ami megintcsak segít csökkenteni a screen door effektet. Erről már azt mondják, akkor látni a csíkokat, ha az ember koncentrál hogy nézze, de ki koncentrálna amikor ilyen jó a hatás
De én már várom hogy kiadják, insta-buy lesz. Vagy mondják hogy itt a Crescent Bay alapú DK3, akkor az lesz az instabuy
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
macman507
aktív tag
Sokan fognak majd a gép előtt elájulni..
Egy ilyen cucc jó mondjuk 1 óráig utána úgy megszédülnék szerintem, hogy teljesen valósághű lenne a hányás
Még nem próbáltam, de lehet inkább nem is akarom, így se olyan jó a szemem és nem akarom egy ilyennel tovább rontani.1hs,.2HS,.3HS, yay! ;)
-
TESCO-Zsömle
félisten
Teljesen egyetértek veled avval az apró különbséggel, hogy az általad leírt főleg technikai dolgokat kipróbálás nélkül is sikerült leszűrni. Semmi kétség, ez a jövő, csak kérdés, hogy mikor jön el.
A Rift elvileg idén piacra kerül, bár azt nyilatkozták, hogy az csak HW-esen lesz "kész", de SW oldalról továbbra is inkább dev cucc lesz. A felbontása minimum 2560*1440, bár valószínűleg maximum is. Ahhoz, hogy már idén hozhassák a 4K-t, szerintem a Galaxy S6-nak is olyan kijelzővel kellett volna jönnie... Se baj, majd jövőre...
Tartalmat meg ne is nagyon várj, míg nincs a piacon legalább a HW-nek egy végleges, bárki számára elérhető, megvásárolható változata. Viszont sok érdekes cím ígér támogatást a jövőben. Személy szerint engem a Star Citizen miatt érdekel a dolog, mert oda kötelező vétel lesz.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Spirit
őstag
válasz Menthirist #18 üzenetére
"Abrash szerint kb 8k x 8k vagy 16k x 16k kellene per szem..." - Igen, ez kb. igaz is lehet. A monitoroknál sem sikerült még elérni amire a szem képes, pedig ott 10-40 fokos látómezőre jut a FullHD-nyi pixel. A Cresent Bay pedig tényleg nagy előrelépés. A screen door effekt önmagáan nem is annyira zavaró, mint az, hogy hiába koncentrálsz autóversenynél a kanyarban távolra, szart se látsz élesen.
Macman: Ha nem akarod a Rift-el rontani a szemed, akkor a való világban se használd. Csukd be szépen mert még elromlik. Sokkal közelebb áll a fókuszálás, a szemmozgás a valóságban használthoz, mint a monitort bámulva. (fix távolság fix fókusszal, kis látószög miatt a szemmozgás is töredéke)
Tesco-zsömle: Igazad van, de a fenti két motor olyan mélyen támogatja a Rift-et, hogy semmiből nem állna a vele készül játékokat rá optimalizálni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Spirit
őstag
válasz Menthirist #23 üzenetére
Sajnos nem, DK1 és DK2-vel van nagyobb tapasztalatom, de könnyedén el lehet képzelni a 3 fő változtatást. A látszög nem változott érdemben a 3 változatnál. A felbontás ~1 mpixelről(demonstrálja a technológiát, "semmire sem jó") lett ~2 (kompromisszumokkal mindenre használható, néha megdöbbent a látvány), a Cresent Bay 3,68m (valószínűleg mindenre használható, nem zavaró, de el tudnék képzelni jobbat). A képfrissítés 60-ről 75, majd 90. A sima giroszkópos követés 3 tengely mentén érzékelte a fordulást, a DK2-nél már 6 értéket rögzítenek(3 az elforduláshoz, 3 a térbeli mozgáshoz), a Cresent Bay megfejelte azzal,hogy a tarkódon is vannak infraledek és megszűnik az a bosszantó jelenség,hogy ha hátrafordulsz, néha ugrált a kép, mert elveszítette a jelet.
-
veterán
Tudtommal a DK2 kicsit szűkebb látószögű mint a DK1 volt, de a CB-nél újra szélesebb.
a 4k felbontás mellett szerintem még túlságosan sok grafikai kompromisszummal lehetne csak a 75-90-120 fps-t tartani. Tehát az 1440p szerintem a csúcs, amit érdemes kihozni.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Komplikato
veterán
Meglátjuk, tegnap a Vive-t is sokan első kézből próbálhatták a Morpheus kettes verziójával együtt, közben a VRvana-Totem is gyúr valamelyik közeli kiállításra. Morpheus SDK májusban kint lesz, onnantól több érdemi infó lesz róla. A Vive-t meg meglátjuk. Egyenlőre a Vive-hez fejleszt a készítője direkt VR alapú irányítást, OC-hez azért nem árt egy Razer Hydra vagy egy Sixsense ...
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Spirit
őstag
válasz Menthirist #25 üzenetére
Egyértek. Jól tudod, papíron 10 fok különbség van a DK1 javára, de a gyakorlatban nem sok különbséget érezni.
Morpheus-t hagyjuk már. Kb 2x akkora erő kell a VR-hoz, bizonyos esetekben még több. Mivel tudna megbírkózni a PS4 ezekkel a feltételekkel? Quake3-al?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Komplikato
veterán
Hát én nem tudhatom, elég erős vagy sem a PS4 ehhez, nyilván PC-vel nem összevethető.
De. A játékot a játékélmény adja el, nem a GFX, ez az amit az AA játékoknál PC-n elfelejtenek. A PS4 mostani legnagyobb dobása pl. egy külső izometrikus nézetű szörnygyilkoló játék például. A Nintendo Wii a gagyi GFX ellenére is évekig sikeres volt, a nem kicsit avitos grafikájú Márióból még mindig több milliót el lehat adni bármikor.
Viszont nem tudhatom a végleges Morpheushoz nem e jár pl. külső GPU doboz, hiszen technikailag simán meg lehetne oldani, emlékszem én még a Sega-hoz készült 32 bites bővítőre anno.
A DK2-n elérhető ÉS élvezhető játékok jó része úgy néz ki mint egy Unreal3 motoros játék közép beállításokkal, még is tetszik az embereknek. Nekem nincs konzolom, ha lenne se tudom vennék e Morpheust, csak azért írtam példának, hogy van fejlődés és mert ki lehetett próbálni."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
válasz Menthirist #28 üzenetére
Na bumm? Majd szépen lerendereli 1440x960-ban aztán szépen felskálázza jól.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
veterán
válasz Komplikato #30 üzenetére
Jelenleg szerintem 720p-t tudna kb 120 fps-el renderelni
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Komplikato #29 üzenetére
Nem jár. A Morpheus SDK-ja olyan optimalizálásokat vet be, mint amiket most az AMD bemutatott, illetve pár extrát. Majd megírom, amint megvan az összes infó. Van például virtuális multi-GPU koncepció PS4-re nagyon jó eredményekkel.
Egyébként a 120 Hz nem csak úgy a semmiből jött. Az SDK fejlődik, és az előzetes tesztekből kiderült, hogy a gép bírja a 120 fps-t is, szóval úgy gondolta a Sony, hogy akkor legyen 120 Hz-es a Morpheus.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Király, hogy itt bírja a 120 fps-t, de bizonyos játékokban a 30 sincs meg. Nyilván ez a fejlesztők hibája, csak mondjuk míg ez monitoron idegesítő, addig egy VR szemüvegnél konkrétan elhányod magad... Szóval a fejlesztőknek nagyon oda kell tenniük magukat, és abból kiindulva, hogy ma milyen alkotásokat engednek ki a nagy stúdiók a kezeik közül, én nem látom túl pozitívan a jövőt.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
Bírja a 120 fps-t, ha nem uncharted szintet akarunk elérni De ezzel nincs semmi gond, egy minecraft is látványos tud lenni vr-ral
Ha szénné optimalizálják magukat, akkor is max 60 fps-t tartok reálisnak a mostani grafikai szinten. Megvan az erő hogy 120 fps-sel fusson a couch knights[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
7time
senior tag
-
SylverR
senior tag
válasz Menthirist #34 üzenetére
Így van. Plusz vr-nél amúgy sincs semmi értelme a blur-nek, meg egyéb idióta post process efekteknek, amik szétzabálják a rendszert. Fura. Egyrészt ellene vagyok az egész VR-nek, másrészt meg támogatom, harmadrészt meg kivédem. Hjaj...
Nem!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert a mai motorok nem úgy épülnek fel, ahogy az új motorok fognak. És az ICE Team már ezekkel az új generációs rendszerekkel tesztel, és ezeket megkapják a Sony stúdiói is. Nem véletlenül mondta azt a RaD, hogy ha lesz Order 1886 folytatás, akkor sokkal jobban fog kinézni. Ma még csak a felszínt kapargatják, mert túl kockázatos olyan funkciókat használni, amelyekhez nincs hozzáférést az aktuális SDK-n belül.
A 120 Hz nagyjából azzal a grafikával reális, amilyen az Order 1886, azon 2020-hoz közeledve az akkori PS4 játékokat látva csak röhögni fogunk, ahogy ma is nevetsz a PS3 életciklusának elején megjelent Uncharted 1-en.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Én ezt értem, meg hiszek neked, csak mondjuk azt nem tudom, hogy ha egy Ubisoft, ami nem kis cég konkrétan egy 2007-es motort használ 2015-ben némi módosítással (AC széria), akkor ki fog lépni? Vagy a VR-ezés innentől kezdve csak és kizárólag, az exclusive címeknél lesz? Mert amit írsz abból az jön le, hogy nagyon le kell menni hozzá assembly-be, és ezt szerintem nem fogja bevállalni egy olyan stúdió, aki fejleszt másik 4 platformra is.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Aki nem rak pénzt az újításokban nyilván lemarad. Sajnos nagyon jellemző lesz, hogy a nagyok durván elhúznak, míg a kicsik megrekednek. Ez pénz kérdése lesz. A Sony és az EA talicskával hordja a zsetont a VR kutatásokba, míg más nem. Innen az is látszik, hogy kik lesznek az úttörők, hacsak a többiek nem kezdik el hasonló mértékben tolni a pénzt a VR-be.
Azt tudni kell, hogy ez az irány nagyon nehéz. Nem véletlen, hogy az Oculus rengeteg munkát inkább átvállalna, mert tudják, hogy a szoftverfejlesztők 90%-a nem tudja majd jól megoldani az VR optimalizálását.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
7time
senior tag
-
veterán
Ezt majd hiszem ha látom. Az igazság az, hogy a PS3 ciklusának a végén is már olyan szinten kicentizés ment, hogy relatíve jó grafikát is csak úgy tudtak elérni, hogy minden ami nem a főhős, átkozottul lebutítottak. 1-2 cég volt képes korrekt munkát végezni akkor is. Ha 2020-ra (ami még 5 év, elképesztően messze van) sikerül is kicsikarni 120 fps-t a ps4-ből, azt olyan áldozatokkal fogják tenni, amit akkor persze mindenki védeni fog, de valójában akkor is csak sz*rlapátolás marad.
Hányszor hallottam már ezt a felszínt kapargatják szöveget... Vajon még majd 2 év múlva is azt fogják? vagy akkor már lehet azt mondani hogy csinálják ahogy bírja a rendszer? 120 fps-nél már nem lehet jönni azzal hogy filmszerű élmény miatt lett csak annyi fps, amennyiIlletve a 2020 még nagyon messze van, az order pedig egy zárt labirintusjáték. Tedd ugyanazt a grafikát egy nyíltabb világba nagyobb látótávval és máris problémák lesznek. Problémák más most is vannak. Nem tudom te honnan látsz több mint 4x akkora teljesítményt az optimalizálásokban (mert szép dolog optimalizálni egy kódot, de az 1,8 TFLOPS az 1,8 TFLOPS, az 1152 gcn mag meg 1152 gcn mag), de hogy ebből nem lesz 120 fps-es order szintű grafikájú, legalább részben nyílt játékvilágot biztosító játék, arra a fejemet teszem. Ha mégis, akkor nyílvánosan fogom beismerni hogy tévedtem Ez fordítva kétlem hogy majd így lenne, mivel úgyis jön majd addig pár változás még itt meg ott, hogy lehessen magyarázni hogy miért is nem az van aminek lennie kellene.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Ha már EA. Elvben a FB3 az egyik legjobb legmodernebb engine. Namármost nézzük meg mi lett a BF4-ből és a Hardline-ból. Ott volt a fizika, meg a grafika a szeren, csak éppen óriási bughalmaz volt az egész. Pont az iponon volt egy nagyon érdekes cikk miszerint a mai AAA játékok egyszerűen túl összetettek. Nem lehet őket 100-osan megcsinálni mert valamit mindig fel kell áldozni. És tényleg mi volt az utolsó, technikailag közel tökéletes játék? Jó talán a TLoU, meg az Order de azok meg nem open world játkok.
Ha ezt megfejeljük a vr-el akkor mi lesz itt? Pillanatnyilag sokszor a játék élvezhetetlen, mert annyi a bug benne, ebből kiindulva mennyi lenne a vr részében... Ki áldozna egy címre dollár száz milliókat, és a siker még ekkor sem garantált.
Nekem ezzel az egész low levelel az a bajom, hogy nagyon az emberi tényezőn múlik a sikeresség, illetve az erőforrásokon, amit meg tudatosan nem allokállnak hozzá. Tényleg ez a jövő, csak a kérdés, hogy mennyire vagyunk tőle távol.
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Hardline-ból még nem lett semmi, mert nem jelent meg. A Battlefield 4-ben a legnagyobb gond, hogy nagyon komplex, de a gondok zömét kezelték már, a Hardline nyilván erre a kezelt alapra épül.
Ha PC-n keresel nagyon jó portokat, akkor ott vannak a Nixxes portjai. Azok szinte mindig tökéletesek. Vagy a Rebellion játékok.
A VR-nek nincs sok hatása a játékbugokra. Maximum az akadásra nem csak úgy reagálsz, hogy fos a játék, hanem érzed a fejedben is, mintha valaki durván tarkón vágott volna.
Nyilván a low-level egészen átrendezi a szoftveres helyzetet. Aki tele van pénzzel az most generációs szintű előnyt építhet ki magának. Tehát persze, ahol sok a pénz onnan jobb szoftver jön. De ugyanakkor nem tűnik vállalhatatlanul nehéznek egy indie-nek sem, lásd Rebellion.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
etohun
aktív tag
próbáltam már az oculust, a legújabb dk egy razer tiamat fejessel és az egyensúlyérzet meg minden megvolt, de amilyen elképesztő pixeles volt a lencsén át, és így is épp meghajtotta egy gtx 980. Szóval lesz min dolgoznia az oculusnak meg az amdnek hogy ez az egész cucc életképessé váljon, de tuti ez lesz a játékipar jövője.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Malibutomi #45 üzenetére
messze alulmúlták az EA eddigi negatív hírét a legtöbb ember szemében.
Sajnos az emberek zöme nem érti meg, hogy amíg ez nem látszik a negyedéves kimutatásokban, addig rohadtul nem fog érdekelni senkit az UBI-nál. Amíg ugyanúgy megveszi mindenki félévente a sz*rt, addig semmi oka nincs bármit is változtatni a cégnek.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Malibutomi
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #46 üzenetére
Sajna az a baj mi magunkból indulunk ki, de a többség nem olvas teszteket, csak megnézi a teasert...ááádefaszaaaa, úúúj ááácéééé, és szalad megvenni. Mondjuk ők nem is veszik észre hogy leesik 10fps-re meg hasonlók. Bár gondolom az nekik is feltünik ha kiesnek a város alá, meg eltűnik a karakter arca.
Csak sajnos a következő részre már elfelejti.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Nők, nőügyek (18+)
- TCL LCD és LED TV-k
- Jövedelem
- Sweet.tv - internetes TV
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- SAPPHIRE NITRO+ Radeon RX 7900 GRE GAMING OC 16G
- ASUS DUAL RTX 3050 OC eladó! Fóliás! Garanciával, számlával!
- RTX 3090 Videókártyák Azonnali Felvsárálása,akár nagy tételben is!
- Hibátlan - GIGABYTE GeForce GTX 1080 Windforce OC 8G GDDR5X 256bit VGA videókártya
- ZOTAC RTX 3070 8GB GDDR6 Twin Edge Eladó! 103.000.-
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest