- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Ezek a megoldások a következő év első hónapjaiban tűnnek fel, várhatóan tavasszal már mindegyiket meg lehet majd vásárolni.
Melyik év tavaszáról is van szó?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
A vicc főleg a gyártóknál merül fel - a többi mind a szűkös kereslet és az emberi természet kombinációjának kiszámítható (szomorú) következménye.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Eddig sem voltak letiltva, a TU116 és a TU117 olyan chip volt, amin nem volt tensor meg RT mag. Mondjuk akkora irdatlant nem spóroltak vele tranzisztorban, úgyhogy könnyen lehet, hogy valóban nem lesz GTX.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
10-20%-kal lennének kisebbek úgy a GPU-k, túl sokat nem nyerne vele senki. Az előző generációban az egyik méretugrással elhagyták az RT / tensor magokat, abban volt ráció, de parallel gyártani nincs sok értelme ugyanazt a chipet velük és nélkülük.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Van a sztoriban pár paraméter, ami drasztikusan befolyásolja az erőforrás-igényt, és vagy drasztikusan befolyásolja az eredményt, vagy nem, függően a scene-től és a használt anyagoktól. Amikor eljutunk oda, hogy a teljes lighting RT-vel megy (és az RT nem csak egy post process effekt lesz), akkor jó kevés visszapattanás lesz az alap, meg minél kevesebb sugár. Aztán ha mindkettőt megszorzod néhánnyal, akkor egyes scene-eken nem fogsz látni különbséget, másokra meg rá sem fogsz ismerni. A grafikusoknak jó sok melójuk lesz azzal, hogy főleg az első típusba tartozó scene-ek legyenek a játékban
Ezt itt hagyom, van benne pár érdekes fejtegetés, különösen JtheNinja hosszú postját érdemes megnézni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Igen, és az még plusz egy fájdalmas döntés, hogy fényforrásonként hány sugarat használsz. Engem amúgy érdekelne, hogy egy tisztességes, ténylegesen RT-vel megvilágított, de nem túltolt scene 60FPS-sel való rendereléséhez mennyi RTX 3080 kellene - gyanítom, hogy néhány tucat
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz bobalazs #120 üzenetére
akkor bmeg kismalac, bámuld a recéket
de amúgy a VSR / DSR vonal egészen jó eredményt ad, ha elég erős a GPU. állítólag egyes játékokban a temporális zizegést nem szünteti meg, de amivel én eddig próbáltam, arra mind tökéletes volt, és alig harmadolta le az FPS-tPedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz wattafaka #122 üzenetére
Nem a CP2077-tel vagy a RDR2-vel kell meghajtani De amúgy hasznos tud lenni - ha valahol már 180-200 FPS-ed van (vagy lenne, ha a CPU bírná), akkor tökéletes megoldás egy 4x DSR/VSR. Vagy ha 100-120, akkor mehet 2x, az is sokat javít a recéken, bár én jobban szeretem az egész számú többszörösöket.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...