Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrdavid

    aktív tag

    válasz CabalX #155 üzenetére

    Ma emaileztem a sonyval, hogy mi van akkor ha németben veszem, ezt írták előre is bocs a hossz infóért...
    Köszönjük, hogy kapcsolatba lépett a Sony Xperia Ügyfélszolgálattal.

    A levelével kapcsolatban szeretnénk Önt tájékoztatni, hogy a Sony Mobile által biztosított jótállás a telefon megvásárlásának eredeti dátumától számított két (2) éven át, az eredeti tartozékokra (például az akkumulátor, a töltő vagy a kihangosító) pedig a termék megvásárlásának eredeti dátumától számított egy (1) éven át érvényes. Azon telefonjainkra érvényes ez a garancia, melyek IMEI száma, azonosítója alapján magyar piacra szánt termékek. Ebben az esetben hivatalos szervizközpontunk a jótállási feltételekben foglaltaknak megfelelően javítja a készülékeket az eredeti számla és a jótállási jegy bemutatásával.

    Amennyiben a terméket az Európai Gazdasági Térség (EGT), Svájc vagy a Török Köztársaság területén vásárolta, és a terméket ezen országok területén történő eladásra szánták, akkor a terméket bármelyik EGT- tagállamban, Svájcban, vagy Törökországban azon ország garanciális feltételei mellett javíttathatja, amelyben a termék javítása szükségessé válik. A garanciális javításhoz emellett még az is szükséges, hogy az adott országban pontosan ilyen terméket forgalmazzon valamelyik felhatalmazott Sony értékesítő. Jótállással kapcsolatosan bővebb információt az alábbi linkre kattintva olvashat:

    http://www-support-downloads.sonymobile.com/common/warranty_phones_HU_24.pdf

    Annak érdekében, hogy pontos választ tudjunk adni kérdésére, kérjük, hogy küldje el nekünk a Sony Xperia™ készülékének IMEI számát, amely alapján meg tudjuk mondani, hogy mely piacra szánt termékről van szó, illetve tájékoztatni tudjuk Önt a garanciális feltételekről bővebben.

    [ Szerkesztve ]

    Macbook Pro M1, iPhone 14 Pro

Új hozzászólás Aktív témák