- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Mini-ITX
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Projektor topic
- Milyen notebookot vegyek?
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Fujifilm X
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
ma Megérkezett az újrabrandelt Pura széria, kivéve a Pura 70 Pro+-t, mert az marad Kínában.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Inkább mondjuk úgy hogy AMD is ( talán Microsoft is)rájött arra, hogy nem olyan jó ez a túl nagy szabadság a fejlesztők kezébe, mert szarnak rá, se pénz se idő ,ezért jobban járnak, ha még is csak az átkozott NV által járt kissé szabályozottabb utat választják, azaz például megpróbálják a memória menedzsmentet hardveresen megoldania fejlesztők helyett stb...
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
#06658560
törölt tag
A nem csinál semmit úgy értsd, hogy nem a játék érdemi részével foglalkozik. Hanem figyeli, hogy áll a VRAM telítettsége, s millió if esetén csinálja A-Z kimenetek valamelyikét a memória megtelése elkerülése érdekében. Vagy folyamatosan szinkronban tartja a memóriát a rendszermemóriával. Stb. De ezeket is a játékot fejlesztőnek kell kezelnie, figyelembe véve a három gyártó tíznél több architektúráját, és a GCN-ek eltéréseit is.
#25: Persze, hogy nem egyszerűbb. De nem mindegy, hogy a játékfejlesztő kell megírja, vagy a hardverfejlesztő. Aki egyszer megírja és adhatja oda minden stúdiónak, azonos minőségben, vagy minden stúdió magának gányol minden hardverre valamit. Pláne a játék kiadása után megjelenő hardverek esetén érdekes a support kérdése.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A driver egy rendkívül vékony réteg a D3D12-ben. Gyakorlatilag minden feladat, ami a D3D11-ben a kernel driverben volt, azt D3D12-ben programba kell írni. Ezeket a programkódokat biztosítaná a Microsoft egy esetleges függvénykönyvtárban. Ezek igazából a játékra vonatkozóan nem tesznek semmit, csak alapvető menedzsmentfeladatokat látnak el, amelyek régen amúgy is a driver feladati voltak. Például egy ilyen függvénykönyvtárral nem kell azt is megírnod, hogy miképpen allokálsz egy puffert, hanem csak meghívod az erre vonatkozó függvényt és a hozzá tartozó headerben már ott van az erre vonatkozó programkód.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.