Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • woolwich

    tag

    válasz sgeza #37716 üzenetére

    Ez még 2015-ben volt. Összességében a customer service része ok volt, magával a munkával nem voltam elégedett.
    Úgy indult az egész, hogy konkrétan ilyen recsegő hangot adott ki a telefon optikája, még ide a fórumra is tettem fel róla videót, mondták menjek a Vácira vele ez simán garis lesz.
    Mentem is, gond nélkül bevették javításra, pár napon belül szóltak is, hogy kész. Bementem megnéztem milyen lett, bár sérülés nem volt rajta, de a ragasztás az elég feltűnő volt. Addig nézegettem ott, mire a srác mondta, hogy ha szeretném visszaküldheti és újra összeragasztják.
    Mivel tényleg szarul nézett ki ezért belementem. Megint pár nap múlva megyek érte, akkor meg egy elég feltűnő tompa karcolás volt a hátsó üveglapon. Azonnal mondtam, hogy ezt én így nem veszem át. Fél éves a telefon, mióta megvettem tokban tartottam, egy mikrokarc nem volt rajta, én nem így hoztam be.
    Srác gond nélkül visszavette, kicserélték a teljes hátlapot. A ragasztás az most sem volt az igazi, de ekkora már beletörődtem, hogy ezt mégegyszer úgy nem tudják összerakni, mint az újat.

Új hozzászólás Aktív témák