Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
eurolac
senior tag
válasz ghiottone #1413 üzenetére
Szia!
Ezen a fórumon nem olvastam ehhez hasonló hibáról.
Nekem szűk fél éve van meg ez a telefonom. Ez idő alatt kétszer történt velem hasonló gond, csak nálam akkor, amikor engem hívtak. Az első esetre konkrétan emlékszem: céges SIM kártyámat/számomat hívta az egyik kollégám. Felvettem a telefont és hangosan hallottam, hogy beszélt hozzám. Akkor esett le, hogy ki van hangosítva, még mondtam is neki "miért is vagy Te kihangosítva?" ... Ő pedig visszaválaszolta, hogy azt neked kell tudni. Nagyon meglepődtem hirtelen. Ránéztem az ikonra, nem volt aktív zöld. megnyomtam kétszer, visszaváltott az előlapi hangszóróra és már a következő hívásnál nem volt gond.
Esetleg egy intelligens kezelő elindítása, híváselőzmények törlése, és egy ki-be kapcsolás nem rázná helyre a telefonodat? Én ezt minden androidos telómmal hetente egyszer megcsinálom.
Ha nem használ, akkor marad szerintem is az FR, legalábbis én azt csinálnám.
Nekem ez eddig max. kétszer történt meg szerencsére és pont fordítva, hívásfogadás esetén.Eurolac