Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piero89

    aktív tag

    Sikerült tegnap beszélnem Samsung szervizes emberrel és elmondott pár dolgot, pontosabban amire rákérdeztem :)

    SOD problémán már dolgozik a Samsung és majd valamelyik frissítésben orvosolni fogják, szoftveres a probléma. ( ez lehet mindenki tudja már, ingyen voltak a betűk)

    Nekem még mindig problémás az akksi, erről faggattam jobban. Meglepődtem mikor a memóriakártyára kérdezett rá milyet használok, ugyanis azt mondta hogy sok kártyának van egyfajta "hibája" amik képesek az akksit szívni, azt tanácsolta nézzem meg kártya nélkül mennyit bír a teló és ha úgyis merül ugyan úgy akkor vigyem szervizbe.Egyébként Sandisk-et ajánlott, mondjuk a gyári is az volt csak én első használat előtt nagyobbat raktam már bele és más márkát.

    Azt is elmondta mi lehet még a probléma , mégpedig az , hogy a telefon annak ellenére hogy van hálózata mégis a háttérben folyton az után keres. Ezt valami kalibrációs eljárással helyre tudják hozni pillanatok alatt persze csak is szakszervizben. Nekem sokat ingadozik a hangminőség telefonálás közben, lehet ennek tudható be , de csak tipp.

    Kipróbáltam memória kártya nélkül, picit lassabban merült, de ezt betudom annak hogy a kártyán lévő appok most nem tudtak dolgozni, úgyhogy igazából nem hiszem hogy nálam ez a probléma, úgyhogy szervíz lesz belőle és várom a csodát hátha tudnak valamit kezdeni vele.

    Első teszt a szervizben, hogy megnézik hogy rootolt e a teló :) szóval mindent előtte vissza gyárira mert nem fognak vele foglalkozni elmondása szerint és ne szolgáltatón keresztül próbáljuk meg intézni elsősorban mert amúgy gyorsabb az ügyintézés, úgyhogy javasolta keressek rá neten Szegeden hol van samsung szerviz.

    Röviden ennyi, visszavarázsolom gyárira a készüléket és teszek egy próbát, nem állapot hogy már van hogy napi 2X kell töltenem :U

Új hozzászólás Aktív témák