Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz juzer78 #5 üzenetére

    Igazából a DX-es dolgokat érteni lehet. Az OpenGL ES esetében nincs indok a 3.0 ellen, mert nem vezet be olyan hardveres újításokat, ami egy olyan architektúrát, mint a GeForce ULP hátrányosan érint. Esetleg amit el tudok képzelni, hogy minden újításra saját kiterjesztést akarnak, ami aztán hátrányosan érinti a többiek hardverének támogatását. Ez egy opciós dolog, mert a TegraZone tervekbe a Chainfire3D alaposan belepiszkított, hiszen Tegrának hazudta a konkurens hardvert és rögtön működtek rajta a THD játékokban letiltott effektek, amik marketingben Tegra exkluzívok.

    A DX11-es Conservative Depth Bufferre a Microsoft elfogadja az emulálást is. Nem kötelező a hardver oldaláról támogatni. Ez rendben van az NV oldalán is. Igazából csak sebességet vesztenek vele a hardveres implementációhoz képest. A mostani DX11.1-ben is rengeteg opcionálisan támogatható szolgáltatás van. Ez szerintem normális az MS részéről. Nem lehet tökéletesen szabványosan ennyi hardvert kiszolgálni.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák