Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Na, ezt mondtam, hogy ugyan az lesz, mint anno az a64 x2 idejen. Akkor is az volt, hogy amint nyeregben volt az AMD, olyan vastagon fogott a ceruza, hogy bar a lap tetejere irtak az arat, leert az aljaig is. Ezert nem szabad soha annak drukkolni, hogy az egyik ceg ennyire elhuzzon, senkinek nem jo az, mindegy, hogy az AMD vagy az Intel van nyeregben.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Lacika112 #18 üzenetére

    Igen, viszont ha megnezzuk a hireket az elmult par hetben, ugy latom, van remeny Intel oldalon, hogy felzarkoznak 2-3-4 even belul. Amit most latok, persze abszolut hasrautesszeru spekulacio, de azert valamennyire megalapozott: Folyamatosan allitjak le a "felesleges" projekteket, csak az utobbi heten volt vagy 5 olyan hir, hogy valami termek supportjat lelovik es/vagy nem lesz kovetkezo generacio, stb. Emellett viszont nem igazan vannak hirek elbocsatasokrol, szoval ez szamomra egyertelmuen egy esszerusites-atcsoportositas cegen belul. Persze mire ennek gyumolcse lesz, az nem keves ido, de akkor is, az irany jo.
    Remelem valami olyasmi forgatokonyv lesz, hogy most az AMD megszedi magat rendesen, ha nem is no Intel mereture, de legalabb annyira, hogy egy hiba ne tudja megint 10 evre teljesen foldhoz vagni, illetve kialakul egy egeszseges 50-50% koruli piaci reszesedes, aztan meg az Intel osszeszedi magat, es bo 5-10 evig fej-fej mellett, egymast gyepalva, folyamatosan egymasra raigerve megy a ket ceg.
    Vegfelhasznaloi szempontbol maga lenne a mennyorszag egy ilyen forgatokonyv, remelem be is jon.