Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dkess

    őstag

    válasz Pingüino #206 üzenetére

    Szerintem meg olvasd el amit írtam mielőtt reagálsz. Amint láthatod nem szoktam butaságot írni - ugyanakkor Te nem arra reagáltál amit írtam.

    A "körüljárással" nincs gond. Az is tiszta, hogy miben jó az egyik miben a másik és vice versa. Ugyanakkor a hozzászólásom nem ezzel volt kapcsolatos, hanem a "gyakorlatról".

    Mert mi újság is a hibridekkel? Általánosságban már egy szabad szemmel is látható összeggel drágábbak, mint a színtisztán belsőégésű típustársaik. Innentől kezdve hibridet magánembereknek csak egy nagyon szűk rétege vesz. Persze vannak és mindenki ismer olyat - ugyanakkor a teljes gépjárműállományra vetítve ritka. Ilyenformán igazán érdemi hatása a dolgokra vajmi kevés. Persze azon magánemberek akik megengedhetik maguknak azok általában azért szokták konnektorosan/töltővel is tölteni.

    Ugyanakkor a hibridek nagyrészét céges autóként értékesítik, mert az ezzel járó kedvezményekkel már megérhette a cégeknek (na ennek szabályozása fog most pont e miatt változni ...). És akkor itt jön képbe az "emberi természet". Amint az egyszeri dolgozó megkapja a kocsit és az üzemanyagkártyát mellé, akkor mit gondolsz melyik opcióval fog élni a gyakorlatban?

    - tankolja a kocsiját "ingyen" rogyásig és nem törődik semmivel és eljárkál a világban vele,
    - avagy rengeteget fog vesződni azzal, hogy töltögesse, ezen stresszel, hogy aztán a saját pénzéből finanszírozza a céges jármű "üzemeltetését" ...

    Most arról nem beszélve, hogy sokaknak nem is áll rendelkezésre töltési lehetőség - avagy csak őrült körülményesen ... Továbbá a magán- és céges felhasználású hibrideket is egybeszámítva is kicsi az arányuk még így is a teljes járműállományon belül ...

Új hozzászólás Aktív témák