- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dkess
őstag
válasz Pingüino #206 üzenetére
Szerintem meg olvasd el amit írtam mielőtt reagálsz. Amint láthatod nem szoktam butaságot írni - ugyanakkor Te nem arra reagáltál amit írtam.
A "körüljárással" nincs gond. Az is tiszta, hogy miben jó az egyik miben a másik és vice versa. Ugyanakkor a hozzászólásom nem ezzel volt kapcsolatos, hanem a "gyakorlatról".
Mert mi újság is a hibridekkel? Általánosságban már egy szabad szemmel is látható összeggel drágábbak, mint a színtisztán belsőégésű típustársaik. Innentől kezdve hibridet magánembereknek csak egy nagyon szűk rétege vesz. Persze vannak és mindenki ismer olyat - ugyanakkor a teljes gépjárműállományra vetítve ritka. Ilyenformán igazán érdemi hatása a dolgokra vajmi kevés. Persze azon magánemberek akik megengedhetik maguknak azok általában azért szokták konnektorosan/töltővel is tölteni.
Ugyanakkor a hibridek nagyrészét céges autóként értékesítik, mert az ezzel járó kedvezményekkel már megérhette a cégeknek (na ennek szabályozása fog most pont e miatt változni ...). És akkor itt jön képbe az "emberi természet". Amint az egyszeri dolgozó megkapja a kocsit és az üzemanyagkártyát mellé, akkor mit gondolsz melyik opcióval fog élni a gyakorlatban?
- tankolja a kocsiját "ingyen" rogyásig és nem törődik semmivel és eljárkál a világban vele,
- avagy rengeteget fog vesződni azzal, hogy töltögesse, ezen stresszel, hogy aztán a saját pénzéből finanszírozza a céges jármű "üzemeltetését" ...Most arról nem beszélve, hogy sokaknak nem is áll rendelkezésre töltési lehetőség - avagy csak őrült körülményesen ... Továbbá a magán- és céges felhasználású hibrideket is egybeszámítva is kicsi az arányuk még így is a teljes járműállományon belül ...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vezetékes FEJhallgatók
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...