- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
ma Az új aktivitáskövető rendkívül hasonlít egy Apple Watch-ra, de a funkcionalitás és az ár nyilván nem.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
PROHARDVER!
OnePlus 3 - A harmadik Plus
Új hozzászólás Aktív témák
-
szkorhetz
őstag
-
zoltan6
őstag
válasz thebear007 #11352 üzenetére
-
Macika66
addikt
válasz thebear007 #11354 üzenetére
Épp tegnap gondoltam végig, hogy aki aláírt 2 évet a Note7-ért, az most hogy is lesz?
-
thebear007
aktív tag
-
thebear007
aktív tag
válasz thebear007 #11357 üzenetére
Mondjuk az cuki,hogy van,aki hitelt vett fel,hogy megvehesse.Ezeknek az embereknek az értékrendje valahol elcsúszott....
Isten a saját képére teremtette meg az embert. Majd megadta a számára a választás szabadságáét, így mindannyian úgy csesszük el az életünket, ahogyan akarjuk.
-
dfcwolf
tag
Valaki ajánlotta a Facebook alkalmazás helyett a Swipe-ot. Nem ismertem, de nagyon jó!
Köszi!
Siemens SL55 | Siemens SX1 | LG Viewty | LG Arena | LG O2X | HTC ONE XL | HTC HOX | Galaxy Note II | Galaxy Note III | Honor 4X | Nexus 6 | ONEPlus 3 | ONEPlus 3T | ONEPlus 5
-
Bewy
tag
Valaki probalta mar ezt a folyadek kijelzovedot? Sikerult megrepesztenem a nilkin uvegemet es mar zavar is hogy a szele egyiknek sem ragad le igy gondoltam kiprobalnam, de nem tudom mennyire lehet tartos?
-
FingR86
őstag
válasz zoltan6 #11349 üzenetére
én második tulaja vagyok a telómnak, anno még 3.2.1-el kaptam kézhez.
most 3.2.7 van rajta. Soha nem volt rootolva és egyéb ilyen dolgok.
Mindig csak OTA vagy esetleg full zip sideload-al.
azóta már rengeteg program megfordult rajta, de még soha egyszer sem indult újra a készülék (magától).
legalábbis amiről tudnék. akkor szerencsésnek mondhatom magam a készülékemmel ?[ Szerkesztve ]
-
-
cettlee
őstag
egy ujraindulásom nekem is volt , de egyértelmüen waze-ezés közben
[ Szerkesztve ]
-
metal01
őstag
Most, hogy beszart a Note 7 még lehet, hogy lesz is ebből valami: Érkezik a OnePlus 3 Plus?
-
bupemko
senior tag
Ahogy nézem már nem nagyon lesz alternatíva a Note 7 - teljes visszahívás/leállás.
-
GéBé
tag
válasz zoltan6 #11353 üzenetére
Kérdeznék (lehet, hogy hülyeséget).
Autós töltő-téma:
Néztem a Oneplus honlapon, hogy 9900 Ft a gyári töltő hozzá, itt-ott van olcsóbban is.
Ha csak kábelt veszek és az eddig is használt szivargyújtós töltőaljhoz (vagy mi az ) csatlakoztatom az úgy működhet és egészséges? Vagy mindenképpen DASH töltő kellene? -
GéBé
tag
Nem szükséges DASH-ként működni, ritkán használom, navigáció közben, hogy ne merüljön (nem feltétlen kell fullra feltöltenie).
Nem használom sűrűn ezért 5-9ezer forintot nem költenék rá, ha nem muszáj.
Van van olyan utángyártott, ami jó minőségű és megérné megvenni? Ebayről pl? -
k810
aktív tag
-
kano
nagyúr
válasz metal01 #11367 üzenetére
Szerintem kizárt. Már többször megerősítették, hogy 1 teló/évvel számolnak.
Ez a hír egy olyan Twitteres kiírásra épít, ami messze nem egyértelmű.
Mondjuk lenne benne ésszerűség a Note 7 bedöglése után... és nem cáfolta még meg senki a Onepluséktól sem.
Én örülnék neki, de szerintem nem lesz.„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
FingR86
őstag
volt itt korábban linkelve egy video, amin össze volt hasonlítva a community build és a sima OOS kamerája, ahol a CB féle jóval jobb videót készített. Nincs az meg vhol, vmi portolt formában, hogy ki lehessen próbálni 3.2.7 alatt ? [link]
[ Szerkesztve ]
-
bAtt001
addikt
Ezek a pletykák csak egy dolog miatt tűnnek valamennyire igaznak nekem, az pedig az amoled kijelző hiány miatti készlethiány.Ebben lehet valamennyi igazság, nem hiába nem tért még át az Apple sem amoled kijelzőre, a Oneplus meg csak egy cseppnyi cég, lehet nem kapnak megfelelő számú kijelzőt. Ezt egy LCD panellel esetleg lehetne helyettesíteni. Viszont ahogy mondod is ez totálisan szembemenne azzal amit AMA alatt mondtak, egy év egy telefon, de ha a mostani keresletnek nem tudnak eleget tenni akkor muszáj lesz változtatni valamin.
-
GéBé
tag
válasz PowerBuldog #11372 üzenetére
2A-es töltőfejem van kocsiba, akkor csak kábelt vennék hozzá és kész.
Kocsiban nem ragaszkodom a DASH-hoz...[ Szerkesztve ]
-
kano
nagyúr
válasz bAtt001 #11376 üzenetére
Készlethiány:
Ugyan ez volt OPO-nál is, csak ott ugye nem volt ennyire feltűnő mivel meghívós volt a rendszer sokáig. OP2-nél ez nem jött ki, mert azt nem vették annyian mint az OPO-t, nem jelentett óriási előrelépést a One tulajoknak. Most az OP3 pedig ugyan abban a cipőben jár mint az OPO, csak itt már nincs meghívós rendszer.„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
Azazael
aktív tag
válasz cettlee #11366 üzenetére
Nekem idáig 4 újraindulásom volt, minden esetben Waze futtatás közben, azt leszámítva semmi. Az utóbbi OOS-sel viszont még nem futottam bele a problémába (mondjuk mostanában hetente újraindítom a telót, és nyomok egy wipe cache-t, de nem hiszem, hogy ez oldja meg a problémát).
-
k810
aktív tag
És hogy adjak linket is:
Blitzwolf USB C kábelXiaomi töltő
Ugyanez másik oldalonMindig máshol akciósak, érdemes nézegetni. Mindkét oldalnál két hét a szállítás, legalábbis eddig annyi volt, sokszor rendeltem tőlük.
Huawei P30 Pro/Galaxy S23 Ultra
-
pampika
őstag
dash töltés csak akkor van, ha fent áll az op3 + dash töltő + dash kábel triumvirátus.
bármelyik is hiányzik a képletből, nincs dash.
szóval ha nem veszed meg a dash autós töltőt, akkor mehet hozzá simán bármilyen, normális minőségű usb type c kábel és fogja tölteni, max nem olyan gyorsan.
ha ráér, kínából is tudsz rendelni. nekem egy nillkin kábel és egy aukey töltő van, összesen anno vmi 2k-ba fájt.amúgy autóban érdemes a powerbankon is gondolkozni, mivel ha sokat van leállítva a motor, akkor sokszor kezdődik újra a töltés. a powerbank meg független a kocsitól. (az akksit magát nem rongálja, de mivel ezek adott töltés számra vannak kb beállítva, így 1 töltés helyett "elhasználsz" akár 6-8-at is, ami hosszú távon rövidíti az akksi életét)
[ Szerkesztve ]
-
hyperspace
őstag
Ebay-ről vettem egy átlátszó tokot, mert kíváncsi voltam, milyen. Feltettem a telefonomra, majd le is vettem. Nem tökéletes, kicsit eláll a telefontól, ahol az a kis kiálló rész van, ettől eltekintve jó a tok. Ingyenesen átvehető a Mikó utcai megállóban (Krisztina körút) munkaidőben. Itt írj kérlek, ha kell, hadd lássák a többiek is.
[ Szerkesztve ]
ha azt mondom neked van igazad, nekem van igazam... :)
-
GéBé
tag
válasz pampika #11382 üzenetére
Ritkán használom az autót, hétközben inkább BKV-zom.
Amikor használom hétvégén, akkor általában hosszabb útra, vagy így városon belül többet megyek, nem állítgatom le a motort. Eddig is sima autóstöltőt használtam, teljesen megfelelt. Ettől függetlenül gondolkodom powebank beszerzésén isIgazából ha jó az eddigi 2A-es töltőfejem akkor tényleg csak kábelt veszek és viszontlátás.
Azért köszönöm a linkeket, megnézem őket azért, hátha látok valami jófélét
-
Cabrio
aktív tag
Gyári kamera appban nincs zoom vagy csak én nem találom?
-
tatu90
csendes tag
Garanciális javítás lett a dologból...Gondoltam, leírom az RMA nyitással, supporttal, szállítással, javítással kapcsolatos tapasztalataimat...
Röviden:
OnePlus support reakcióideje: mindig gyorsan és készségesen válaszoltak 10/10
Kapott információk a folyamatról: meggyőződésem, hogy semmi info-m nem lenne a folyamatról, ha nem érdeklődök és a folyamatos kérdezősködés ellenére sem tudtam meg sokat... 0/10
Javítási procedúra sebessége: 26 nap szállítással 7/10
Szállítás UPS-el: katasztrófa, őskáosz, +12 ősz hajszál 1/10Hosszabban: (OFF-olom, mert kicsit hosszú lett, sry)
szeptember. 14. este 0. nap
Nyitottam egy ticketet a OnePlus oldalán keresztül, elsírtam a bánatomat nekik. Legnagyobb meglepetésemre kb. 1 órán belül megjött a válasz, hogy sajnálják, hogy mi van, nyissak egy RMA-t. Még aznap este megnyitottam a Service requestet, abban is leírtam röviden a problémát, csatoltam képet a telóról (bár nem külsérelmi hibás volt, ennek ellenére érdemes feltölteni képet, mert ha rosszabb állapotban érkezik vissza a telefonod a szervízből, mint ahogy elküldted, ez az egyetlen bizonyíték, amely segíthet ennek bizonyításában). Szintén nagyon hamar jött a válasz, hogy örülnek, hogy sikerült megnyitnom az RMA-t, amit az RMA approving team elbírál, majd ha ez megtörtént, jelentkeznek az eredménnyel.szeptember. 15. 1. nap
Jött a levél a supporttól, hogy pozitívan bírálták el az RMA requestemet, csekkoljam az email fiókomat, elintézték a szállítást, elküldik a szállítási cimkét, dobozoljam be a telefont és 2 munkanapon belül jönni fog a futár érte. Valóban meg is jött a levél a szervíztől, leírva benne szépen az instukciókkal, illetve a beígért shipping labellel. Mondom király, megy ez, mint a karikacsapás...szeptember. 16-19. 2-5. nap
Na akkor várjuk a futárt (UPS), de csak nem akar jönni.szeptember. 20. 6. nap
Ráírtam a OnePlus supportra, hogy mizu, előfordulhat, hogy a futár nem jön meg 2 napon belül? A válasz ismét 1 órán belül megérkezett, hogy nem normális, hogy még nem jött, úgyhogy legyen kedves felhívni őket, hogy mikor szándékoznak jönni, és jelezzek vissza, hogy ha átvették tőlem a csomagot. UPS ügyfélszolgálat tárcsázva, shipping nr. bediktálva, ügyfélszolgálatos lányka mondja, hogy igen látja, hogy itt van ez a csomag, mikor jöjjenek érte? Really?! Úgy tűnik, hogy ha nem hívom fel őket, akkor sose jöttek volna ki a csomagért... Lebeszéltem a hölggyel, hogy akkor ma jöjjenek ki érte, és valóban délután át is vette a futár tőle a pakkot. Első nehézség megugorva!szeptember. 21. 7. nap
OnePlus supportnak jelezve, hogy átadtam a csomagot a futárnak előző nap, és a tracking nr. alapján már Németországban (német szervíz javította a készüléket) van a csomag. (UPS Express Saver szolgáltatással garantált 1 napos szállítás EU-n belül - erre még visszatérünk) és egyben megkérdeztem tőlük, hogy mikorra várható a telefonom vissza. A már szokásosnak mondható gyors reakció, hogy örülnek, hogy sikerült kijuttatni a csomagot és, hogy szállítással együtt 7-10 munkanapon belül jön vissza a készülék, ha bármi fejlemény van azonnal értesítenek. Szuper, már nem kell sokat várni akkor...szeptember 25. 11. nap
Levél a supportnak, hogy mi a helyzet, megérkezett 22-én a szervízbe a cuccos, haladt már valamit a javítás?szeptember 26. 12. nap
Jött a már annyira nem gyors válasz (bár az egy napos reakció is simán vállalható), hogy igen megérkezett, kivizsgálás alatt van, ha megvan a kivizsgálás eredménye, jelentkeznek. Kezdek gyanakodni, hogy mégsem lesz egy olyan gyors, mint beígérték...
Közben találtam egy linket, ahol követhető a javítás állapota - a OnePlus support nem adta meg nekem ezt az elérhetőséget. ( itt )október 3. 19. nap
Reggel egy kicsit morcosabb levél a supportnak, hogy van-e már valami fejlemény. Délután érkezett a válasz, hogy nagyon sajnálják a dolgot, még mindig kivizsgálás alatt van a készülék, de ha bármi előrelépés történik az ügyben, azonnal értesítenek.október 4. 20. nap
A javítás követési oldalon végre változott a státusz, méghozzá repair finishedre, és már a UPS-es tracking nr. is elérhető. Juhéé, a héten visszakerül a telefonom. (Természetesen a OnePlus support-tól még mindig semmi visszajezés)október 5. 21. nap
A csomag a nürnbergi UPS raktárban van. Gyors fejszámolással az jött, ki, hogy akkor másnap már meg is érkezik hozzám a telefon. Ezaz, már csak 1-t kell aludni...október 6. 22. nap
Ahogy számítottam az ütemezett szállítási idő a mai nap, király. Eltelt szépen a nap és csak nem akart megjönni a csomag, ránéztem a tracking nr.-re és láttam, hogy fennakadás történt, a címzettet nem sikerült megtalálni. Telefon UPS-es ügyfélszolgálatra, hogy engem aztán senki nem is keresett, úgyhogy nem csoda, hogy nem találtak meg, kiderült, hogy nem volt telefonszámom megadva, ez lehet a gond. Telefonszám megadva, holnap újra próbálkoznak, 16 óra előtt jönnek, szuper.október 7. 23. nap
Péntek van fél4, mennék haza munkából, de csak nem jön a csomag, na mindegy várjunk még egy kicsit... Elmúlik 4 óra is, hívjuk fel a UPS-t. Ügyfélszolgálatos hölgy mondja, hogy nyugalom, jönni fog 5-ig, rákérdeztem, hogy tuti-e, ő mondta, hogy persze, no para.
17:30 - tracking nr. átvált a szállítás alattból, fennakadás történt - kiszállítás 1 nappal elhalasztvára. Hát kicsit felment bennem a pumpa, UPS hívása, ügyfélszolgálatos néni hebeg-habog, hogy ő nem érti, de nagyon sajnálja, ők sajnos nem tudnak beszélni a futárral, sem számot adni hozzá, de ma már nem fog jönni a csomag. Mondom oké, akkor legyenek szívesek hétfőn legkésőbb délig kiszállítani. (Ahogy említettem expressz szolgáltatás... garantált 1 napos kézbesítéssel... köszönöm szépen)október 10. 26. nap
Dél elmúlt, a pakk sehol... mondom mindegy, várjunk még... 15 óra elmúlt, még mindig sehol senki... és akkor fél 4 körül csörög a telefonom, hogy itt egy futár és engem keres. Csomag átvéve, kibontva és a telefon újra 100%osan funkcionál. Öröm és bódottá.kis mellékzönge:
október 12. 28. nap
Még mindig várom a OnePlus-tól az update-t a javítás státuszát illetően...[ Szerkesztve ]
-
Macika66
addikt
A Note7 célközönsége ceruzás mobilt akar használni, hiszen ezért adtak ki érte annyi pénzt.
Ha nem ceruzásat akarnának, ott lenne házon belül nekik az S7 EDGE, ami KIVÁLÓ és – egyelőre legalábbis – hibátlan.
Így aztán egy olyan, OnePlus 3+ mobillal, aminek sem a kijelzője nincs QHD felbontású, sem ceruzája nincs, aligha lehetne átcsábítani a Samsung Note-hívőket.Azon kívül az OnePlus gyár túl kicsi ahhoz, hogy két modellt futtasson egyszerre, ez jól látszik abból, hogy képtelen annyit gyártani az OnePlus3-ból, mint amennyit el tud adni.
Jövő május-júniusra persze biztosan lesz új modelljük, de nem hiszem, hogy ennek bármiféle köze lenne a Note7-hez.Más ligában játszik a Samsung és az OnePlus.
Szerintem...
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
És eljött a nap, én is megrendeltem szépen.
Nem mondom, hogy nem fájt látni, hogy nov 9. a megcélzott kézbesítés ideje, de nincs mit tenni, várni-várni-várniElnézést a lényegében tartalmatlan post-ért, de annyira rákattantam erre a hülye telefonra, hogy ezt kénytelen voltam kiírni magamból.
-
FingR86
őstag
válasz Macika66 #11389 üzenetére
nekem volt note 3 sokáig, nagyon keveset használtam a ceruzát. Én akkor a kijelző méret és a forma miatt vettem note-ot. És mikor váltottam róla, nálam nem volt tényező, hogy ceruzás legyen. Mostanra már formailag nincs nagy különbség az S és a Note szériák között, és kijelző méretben sem akkora.
[ Szerkesztve ]
-
GéBé
tag
válasz tatu90 #11387 üzenetére
Nekem a DHL is alakított a kiszállítást illetően, amikor vettem a telót....
Jön az sms egy szép csütörtöki nap, hogy következő hét hétfőn kézbesítik a csomagot.
Hétfőn tűkön ülés, tr numbert csekkolom még mindig lengyelolrszágban (csehországból indulva), de a várható kézbesítés az a nap vége.. 17:30kor felhívom őket, hogy mizu, erre: hát őőőő, izé, a csomag még lengyelországba és holnap indul brüsszelbe (????) és majd onnan pestre. Mondom akkor az sms hogy jött a szállításról, hát izé, nem tudja, biztos téves (??????). Persze ahogy letettem a szállítási idő már nem volt elérhető.Onnantól csekkoltam minden nap, szerdán reggel megérkezett lengyelországból bulgáriába a csomag (még jó, hogy brüsszelt mondtak). A szállítási idő nem elérhető. Aztán szerda késő este érkezett meg pestre a csomag. Másnap hozta is a futár.
Szóval ez is egy szép sztori, maga a szállítás volt 7 munkanap...igazából nem értek a logisztikához, biztos volt értelme csehországból lengyelországba, brüsszel helyett bulgáriába és onnan vissza pestre hozni
-
Ubi
tag
Ha előbb érkezik a telefon, mint a kitűzött dátum, arról kapok valami értesítést?
HTC Desire - HTC Sensation - HTC One S - HTC One (M7) - HTC One (M8) - HTC One M9 - OnePlus 3 - OnePlus 5 - Huawei P10 Plus - OnePlus 6T - OnePlus 8 Pro - iPhone 13 Pro Max + Apple Watch Series 7
-
kano
nagyúr
Ez elmondható a DPD-re és a GLS-re is. Még mindig inkább a GLS-t és a DHL-t választanám, ha kellene választani az összes közül.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
wpferi
csendes tag
Korábbi kérdésemre kapott választ, hogy inkább frissítsek, megfogadtam, és TWRP-vel feltettem a 3.5.3-as ROM-ot. Amikor rootolni próbáltam, realizálnom kellett, hogy eltűnt a TWRP, de nemcsak nincs, de helyette semmi nincs. Visszaállítani nem tudom a mentést, mivel TWRP-vel csináltam. A ROM rendesen működik, de rootolatlan, amihez már nem vagyok szokva.
A fastboot bejön, de hiába flashelem a TWRP recoveryt, kiírja, hogy OK, de semmi: volume- power gombra bejön az options menü és ebből a volume gombbal mehetek a képen látható beállításokhoz. A fastbootba átenged, az újraindítással bebootol rendben, de a recovery-be nem enged: bmegjelenik a +1 négyzet és az Android szöveg, kb 5 másodpercre, majd sötétség. Ez nem is a kikapcsolt állapot, mert nem rezeg, és a ekkor a vol - vagy+ és power gombra nem reagál. Jó hosszan kell nyomjam, hogy kikapcsoljon. Ezután vsak ugyanazt engedi újrakezdeni. A Fastboottal nem tudtam korábbi rom-ot visszaállítani.Nem merem a fastboottal a minden törlést, formázást kipróbálni, mert félek, hogy működni sem fog. Van valami ötletetek, a android fórumokat már átnyálaztam, sehol nincs hasonló.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hogy egy kicsit rendezzük sorainkat és hogy átláthatóbb legyen a topik, ezért az elkövetkezőkben a rendelési és szállítási tapasztalatokról szóló hozzászolásokat a fent láthatól OFF topikba írjátok. Továbbá oda kerüljön minden, ami nem kapcsolódik a telefonhoz,tartozékaihoz, azok együttes működéséhez, ezek rendeléséhez, beszerzési helyeihez. Ahogy már korábban kértük, a számlával kapcsolatos kérdések, válaszok továbbra is nemkívánatosak. Az összefoglalóban a lényeg ott van ezzel a témával kapcsolatban. Ami pedig abszolút nem tartozik ide, azt valahol máshol, másik kompetens topikban adjuk közre! Ez utóbbiakat törölni fogjuk!!Köszönjük szépen a szíves együttműködéseteket! :R
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- Új állapotú iPhone 13 256GB 91% akku - Vodafone/Független eSIM - Ingyen csomagküldés!