Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz olbaidhun #1 üzenetére

    Ez sokkal durvább lesz!
    A 3D tévék alapvetően koncepciója miatt bukott meg, ha lehet ezt egyáltalán már mondani róla. Egy olyan technológiát akartak bevinni hétköznapi emberek otthonába, aminek igazi erejét csak IMAX szintű mozikban lehet ténylegesen is megtapasztalni! Gondolok itt arra, hogy a 30 méteres vászon, ami középtájon ülve is majdnem lefedi a teljes perifériás látásodat, mindeközben tűéles képpel.
    Na most ehhez képest az otthoni "kis" 40-50 colos tévék kutyafüle a köbön. Amiket ráadásul rendszerint 3-4-5 méterről néz a tulajdonosa... Na ilyen körülmények között nemcsodálom hogy sokaknak nem jött be a 3D illetve nem teljesen értik a lényegét...
    Persze van akinek tényleg nem jön be, de azért a többség úgy szidja hogy IMAX-ben igazi gyári 3D-s mozit még nem látott. Mert amikor a moszatok úsznak el mellettem, vagy épp a cápa fölöttem, szó szerint fölöttem(!), na akkor azért az igen durva vizuális élmény tud lenni és még legális is! :D

    Szóval az OR-tel (ez Oculus Rift-telt jelent) ilyen probléma nem lesz. Ennek épp az lesz a lényege, hogy a szemhez igen közel lévő kijelzők miatt brutális méretű vászonnak fele majd meg az ottani látvány. Alapértelmezettként fedi majd le a teljes periférikus látását az embernek. Mindez megspékelve azzal, hogy mivel mindkét szemnek külön kijelző jutott így pofonegyszerű és - tévéknél gyakori -hibák nélküli 3D-s látvány érhető el vele. Na és mindez még meglesz turbózva egy fejmozgás érzékelővel, aminek köszönhetően aztán totálisan úgy fogja érezni magát az ember, mintha benne lenne az adott játékban, hiszen nem csak teljes látótér lefedés lesz, nem csak kiváló 3D, hanem ahogy mozgatja az ember a fejét ahhoz idomul majd a látvány is.
    Ha egyszer lesz rá pénzem, biztos, hogy veszek egyet!

Új hozzászólás Aktív témák