Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • enddav

    aktív tag

    válasz ppress #940 üzenetére

    Szvsz nem a Sim a hibás, nekem már vagy 5 éves és nem az volt a baj. A tiedben volt már központi panel csere?

    Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.

  • old rocker

    veterán

    válasz ppress #940 üzenetére

    Együttérzésem. Mást nem tudok tanácsolni, fodulj a fogyasztóvédelemhez. Legyél erőszakosabb. Emlegesd a tévét, sajtót. Ismerőst. Selejtek mindig is vannak - már sokszor meséltem a legelső E51-em esetét. A szervizelde szakbarbárai akkora lyukakat mesélnek néha az ember hasába, hogy ... ehhh. Nekem korábban a trémobil szervízben megmagyarázták, az E51-es azért nem hajlandó kezelni a korábban kezelt mobile tv programot, mert PC Suite-ről frissítettem a 220-as szoftwerről 300...-ra... Nekik a szerizben még csak a 200-as a hivatalos. Nem bírtam megértetni vele, ha egyszer a 300-as sw elérhető a trés telefonok számára PC Suite Software Updater -rl, akkor az nem illegális... Hazamentem, hard reset ... aztán működött a mobile TV program a szoftwerrel,
    Magyarország nem ügyfélbarát ország.Pénteken 58 ezres hidegvízszámlánk jött ki, azonnal letiltattam a banknál a kifizetést. Az átlagos szla 5 ezer szokott lenni. Ma lehetett a vízművek ügyfélszolgálatát elérni, igen, sajnos ezentúl létszám és bérgondok miiatt "elfelezték" a várost és csak kéthavonta olvassák le az órát. A másik hónapban becsült érték.Kérdeztem, hogyan jutottak ehhez a szép értékhez, becslésknt, ami 10-szerese a havi fogyasztásomnak? A száítógép. De nem én vagyok az egyetlen, van, akinek meg nulla forintot becsült. Milyen stoftver az és milyen ügyyfélszolgálat az ilyen? Mo. a következmények nélküli ország.

    A windows rendszerű telefonok a microsoftnak köszönhetően lassan az enyészet útjára lépnek

  • ppress

    csendes tag

    válasz ppress #940 üzenetére

    Ma felhívtam a Nokia ügyfélszolgálatot aki kapcsolt egy akcentussal beszélő hölgyet, aki azt mondta, hogy vigyem vissza a szervizbe. Megtettem. Várom a negyedik sms-t, hogy mehetek a megjavított telefonomért. A héten kicseréltetem a sim kártyámat (20 hónapos) egy frissre, hogy ez sem legyen akadály a későbbiekben.

Új hozzászólás Aktív témák