Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter13

    senior tag

    Sorry, de én is azokhoz csatlakozom, akik szerint ez egy agyatlan marhaság. A lényeget már összeírták, de röviden:
    1) Minden ilyen rendelkezés nem az utast, hanem a gépet védi, mert az drága. Ha az ember lenne a lényeg, az összes nagyobb közlekedési csomóponton hasonló szigorítások lennének (Waterloo station, hétfőn reggel nyolckor, valaki? De akármelyik "Tube station" a reggeli csúcsban szintén többszörösét hozza bármelyik géphez képest). Nehogy már tényleg azt higgyük, hogy itt az utasok védelme a tét :U .
    2) Tavaly volt szerencsém 50+ alkalommal utazni, London-Edinburgh vonalon. Kabinbőröndben elfér 3 nap váltás ruha plusz céges laptop. Ha nincs feladott poggyász, akár fél órával is hamarabb kijöhetek, mindkét végén. Bocs, de nekem ez számít, és nem adom fel a kézibőröndöt, ha nem muszáj (lopásveszélytől-törésveszétől függetlenül, ami szintén nem esti mese, sajnos)
    3) Kárt tenni a gépben ezer meg egy módon lehet, sajnos. Engem viszont cseppet sem vigasztal ha a csomagtérben robban a feladott "szeretetcsomag", mert utána szerintem ugyanúgy Szent Péter lesz a következő állomás (nem tudok Dabadab kollégával egyetérteni: annyi C4 (de akár még akár TNT is, ami aztán igazán nem mai gyerek), amennyi egy laptopba ide-oda befér, az bizony kinyitja a gépet mint egy konzervet. Zárt tér, több gránátnyi (!) hirtelen plusz nyomás, valahova mennie kell...)
    4) Az "el kell kezdeni valahol" meg...most komolyan, mióta hurcolnak az emberek nagyobb mennyiségben laptopokat? Úgy 10 éve? Eddig nem fájt?... :N

    Remélem nem vezetik be ezt a hülyeséget szélesebb körben. Nyilván nem sokat tudok ellene tenni, ha igen, de attól még nem szeretni szabad, ugye?...

    [ Szerkesztve ]

    "No, I'm not immortal: I'm just not good at dying..."

Új hozzászólás Aktív témák