- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Misi 007
Közösségépítő
Belátták hogy semmi értelme a DRM-nek mert csak lassult tőle a játék így inkább kiszedték anno az 1.1 Patchel.
Tény hogy aki akarja az úgyis megveszi aki meg nem az úgyse fogja szóval kár erőltetni mert egyrészt úgyis feltörik másrészt csak azok szívtak ismét akik megvették... -
anulu
félisten
így van, nincs különösebben hozzáfűzni való.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
Jakesz
őstag
Mi is szokott lenni az ilyen híreknél a sok ellenkomment? A jó, nem félkész, és nem full konzolverziós játékot a PC-sek is megveszik. Hát ez az állítás is megbukott itt. El kell fogadni a tényt, hogy a PC-s közösség egy igen szűk rétegétől eltekintve, nem hajlandó pénzt kiadni játékért, ellenben a torrentoldalak igencsak forrnak tőlük. Szégyen...
-
ProEvoFan
nagyúr
Még hogy nem a warez teszi tönkre a PC-s játékipart...
(#4) Jaka
Sajnos igazad van!....[ Szerkesztve ]
-
Angel1981
veterán
"jelenleg 1 millió példányban sikerült a Witcher 2-t értékesíteni. Ez utóbbi kifejezetten jó eredmény egy PC-s játék esetében"
Semmi bukta nincs az általad idézett kijelentésben, mert ha olyan lenne, csak 100-200 ezres példányban fogyott volna...
Azt senki nem állíthatja, hogyha korrekt port,akkor MINDENKI megveszi, az valóban ostobaság, de az arányok mások. -
WayneGace
őstag
Ezt eddig is lehetett tudni. Elég megnézni bármely fórumot, mindenhol a többségnek warez verziója volt. Mivel védelem nincs, lényegében csak patchelni kell a torrent változatot. Amíg nem lesz olyan védelem, hogy szerver oldalon fut a játék egy része, ez a tendencia megmarad. Csak ugye nem feltétlenül éri meg fenntartani emiatt szervereket. Tehát irány a konzol fejlesztés, ahol van warez is, csak nem mindenki akarja bukni a garanciát és a live előfizetést, ezért többen megveszik. Witcher 3-nál pedig borítékolható komment: "Ha nem szar konzol port lenne, megvettem volna."
BestSecret invitációt privátban adok.
-
anulu
félisten
PS-nél nincs gar vesztés. ha viszont nem jól csinálod és brickeled, akkor kuka...
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
ViZion
félisten
A hazai fizetésekhez mérten a játékok (az újak) drágák. Ennyit azért nem csak csóró balkániak töltöttek gondolom. Magam inkább a 1,5-3 éves játékokat veszem meg, olcsón, vagy használtan (ami tilos lenne elvileg sok EULA szerint...).
Az a baj, hogy az eredeti játékokat beszerezni és telepíteni is körülményesebb sok esetben, a futtatásról, multiplayerről nem is beszélve...
Beleköt a virtuális meghatjóba, vagy kidob a PB, míg a kalózok, csalók vígan multiznak... Szal. osztom a véleményüket: jó DRM nincs, bár okos megoldások vannak, hogy ne szívassák a júzert: ebben a kategóriában nekem a Quake Wars az etalon, OS reisntall után újra se kell húzni, csak első indításkor beírni a kódot és belépni a gamespy acc-ba, kész.
Másik emlékezetes a szintén lengyel Call of Juarez volt, ott azt javasolták használjuk a cracket, ha nem indul a DRM-től a játék... szal eredeti korongomat a fiókba hajítva "kalózkodtam"...
Azért durva, hogy a PC játékok kb. 25 éve alatt nem született erre normális megoldás.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ProEvoFan
nagyúr
Járj utána kicsit jobban a dolgoknak!
Ott is megy a warez, de nem ekkora mértékben, és ami a lényeg: eladnak a nagyobb nevekből 2-4millió darabot.PCn meg 1 milliót egy tipikusan PCre írt játékból, és minimum négyszer annyian warezolják.
Erre jó példa az MW3 is.
Az arányokon van a hangsúly!
Szóval a kijelentésed nagyon sántít![ Szerkesztve ]
-
Jakesz
őstag
Pedig ez bukta még akkor is, ha picit átlag feletti eladást is elért a játék. Máskülönben ez az ember nem fújta volna fel a dolgot. Ők is csak a pénzért dolgoznak viszonylabb játékosbarátibb módon, de attól még őket is bosszantja, hogy a nagy réteg csak úgy lelopja a terméküket a netről. Ez a 4,5 millió meg van 8 is, mert ahogy a cikkben is le van írva, hogy csak bizonyos időszakon át tartott ez a felmérés.
(#10) Kassh
Köszönjük a jó öreg "PC mellett kiállok a végsőkig" sablonszöveget, de ennél az arányok kicsit fontosabbak, méghozzá hogy a warez konzolon is jóval kisebb mint PC-n, az eladási különbségeket meg ugye már említeni sem kell.#12) ProEvoFan
Neked nem kéne már az új Batmant tolnod?[ Szerkesztve ]
-
addikt
Éppenséggel ez a játék igen durván félkész volt megjelenéskor, de még most is volna mit javítani, néha elszáll, beakad a karakter, stb. De nem igazán van összefüggésben ezzel, mert a BF3-at is veszik, mint a cukrot, pedig az még annyira sincs kész, mint a W2 volt megjelenéskor.
Az viszont óriási baromság, hogy pl. a megjelenés utáni egy hónapban "megbecsülik" a letöltések számát, aztán egyenes arányosságban megszorozzák az azóta eltelt idővel. Ugyanis a megjelenést utáni hónapban a torrent pistikék már el is felejtették és töltik a következő játékot.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Ilsyde
őstag
Hmm ez azon keves egyjatekos cimeknek egyike amit hajlando voltam teljes aron elorendelni, egyenesen a GOG-tol.
Lehet mert mashogy mukodom, mint a tobbseg. Ha egy jatekon DRM van akkor annak valami fantasztikusan kulonlegesnek kell lennie, hogy megvegyem
-
bozont
veterán
Tök jó hogy mindig ilyen szép számokkal dobálóznak úgy hasra ütés szerűen, de azért illik ezeket fenntartásokkal kezelni. Azt mondja hogy 4,5 millióan letöltötték, de ebből mennyi az aki megvette volna ha nincs lehetőség warezra és mennyien vették meg miután "kipróbálták" és megtetszett nekik? Ezekre a dolgokra sajnos sosem fogunk választ kapni, de sokszor csak a fröcsögés megy a kiadók részéről (is), hogy mekkora veszteség az X millió letöltés. Lehet hogy az, de nagy túlzások vannak itt azért.
Most nem a warez mellett szónoklok, és nem is akarom védeni a "kalózokat", mert nagy probléma ez, de koránt sem akkora mint amekkorának beállítják. -
krystman
őstag
Azért jó lenne tudni, hogy ezt a számot, hogy tudták lemérni, hogy 4milló valamennyi a warez! Az egy dolog hogy több mint 4millóan töltötték le torrentről és egyébb oldalakról, meg az is kérdés, hogy ezek közül mennyien is játszanak vele. Mert nem mindegy. Szépen lehet nyomni a számokat, hogy ennyien és ennyien töltötték le, de annak nézzenek utánna, hogy mennyien is játszanak. Én is leszedtem, de kb.30p után töröltem, mert nem jött be. Ennyi. Most ha kiadtam volna 12ezret ezért a játékért, és utánna jöttem volna rá, hogy ez nekem nem tetszik, akkor minden jó lenne, mert kidobtam egy halom pénzt ami nem is jön be? Az meg egy hülyeség, hogy azért nem fejlesztenek Pc-re mert nagy a Warez. Ezt a mesét szépen megetetik a játékosokkal, hogy mindenképp konzolt vegyenek az emberek, ezt csak azt nem látja át aki elhiszi ezeket a süket dumát. Érdekes, miért nincs soha arról hír, hogy konzolosok közül mennyien töltötték le warezba? Ezt szépen elhalgatják, mert valószínű 2x akkora szám lenne mint a Pc-nél, mert konzolt tized áron lehet venni mint egy játékos Pc-ét, és ezt nem hiszem, hogy a Pc-nél lenne a több illegális letöltés. Csak a fejlesztők is egyre jobban kényelmesednek, és már a pénz hajtja őket is, és persze egy konzolra sokkal egyszerűbben meglehet írni mint egy Pc-re. Így valamit ki kellett találni, hogy milyen irányba tolják el a marketinget. És erre jön a Pc szar, a Pc nem jó platform, a Pc-én nem lehet optimalizálni normálisan, a Pc-én nagy a warez. Úgy hogy én szeretnék látni egy konzolon mennyien töltötték le illegálisan hírt is, nem csak Pc-én. Mert nem csak Pc-én warezolnak. Vagy egyszerűen a konzol letöltéseket is szépen belemossák a Pc letöltésbe és már is meg van az óriási Pc warez hír? Kicsit már unalmas, hogy hetente jön egy Pc warez hír, hogy egy kiadó valami koholt warez hírt jelent be, hogy őt mennyire megkárosították a Pc platformon. bocs a hosszú írásért.
[ Szerkesztve ]
-
-
arty
veterán
Arányok.
Nemigaz, hogy 23x kell leírni.---
Ha én fejlesztő lennék és pécére is kijönne egy játékom, nem tennék DRM-et a produktumomra, de az exe a játék 70-80%-a körül elküldené magáról, hogy másolat-e vagy eredeti. (pl hibás serialt is elfogadna az installer csak "megjelölné magát" a game)
Ezután PONTOS számot lehetne kapni, hogy mekkora a TÉNYLEGESEN kiesett vásárlóerő: aki elvisz egy játékot a 70-80%-ig, az elég vszínű, h vevő is lett volna rá (ha esetleg nem is teljes áron). A klinikai eseteket most hagyjuk, akik mindent letolnak, mert csak.
Utána az arányok függvényében a folytatást már nem hoznám ki pécére, a játékosok pofájába tolva a korábbi tettüket.
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
hoffman_
nagyúr
válasz ProEvoFan #12 üzenetére
Jó, de ezzel mire megyünk? Teljesen mindegy kinek van igaza, ÉN fogom beszopni, mert én nem akarok egyszerűsített, sokszor bugyuta konzolos játékokkal játszani, és ki is adom a pénzt a PC-s játékért... Hol többet, hol kevesebbet, de amivel játszani akarok, azért fizetek(1-2 ritka kivételtől, csakmert nem akarok álszent lenni, de azokat is megveszem előbb-utóbb). De a tendenciák miatt rajtunk fog csattani az ostor, nem feltétlen amiatt, hogy megszűnik PC-n a játék fogalma, sokkal inkább amiatt, hogy megszűnik a minőségi PC játék fogalma - élő példa a Skyrim.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
fugu
tag
válasz ProEvoFan #12 üzenetére
Érdekes BF3-ból meg már 8 millió elkelt. Biztos csak mert BF... ja nem az a cod...
Vagy esetleg az élvezhető játékokért tényleg hajlandóak fizetni az emberek?#13
Persze, felkerült torrentre, az első hét letöltéseit megnézték és felszorozták... Pedig a 2. 3. héten már a kutya nem szedi, de így nagyobb a szám. -
Wolverine
félisten
A gog.com verzióján eleve nem volt DRM.
#17: az arányok lényegesek. A Witcher 2-nél 80%-os a warezarány, ha elfogadjuk a hírben szereplő számokat. Konzolon viszont gyakorlatilag biztosan 30% alatt van - vagyis ott a játékosok legalább 70%-a fizet a játékért. Ezek után a konkrét számok kb. lényegtelenek, mert hiába warezolnak le egy konzoljátékot 10 millióan, ha közben eladnak belőle 22 millió példányt.
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
edward2
addikt
még mielőtt levonnánk minden következtetést mégegyszer ajánlom mindenki figyelmébe, hogy a 4.5 millió letöltés csak következtetés adott időszakból felszorozva.
gondolom megnézték a torrenten megjelenés első 2 napját és felszorozták amennyivel akarták. ja úgy persze ki lehet hozni akár 100 milliót is.
Majd csökkentik az árakat és akkor többen megveszik. Személy szerint szívesen kipróbálnám az MW3at meg BF3at, de néztem steamen az árakat hát röhej. 60 eurót nem fogok fizetni pár óra single playerért. Ja tudom ott a multi...
Nekem már elmúlt ez a kor. Quake 3ban meg COD1ben multiztam ráadásul soha ezt a publik láma hentelést akkor had ne fizessek már 60 eurót a 2-3 óra single szórakozásért... nem lehetne különben 2 verziót kitolni steamre?
Single 20 multi 50 euro. vagy mittomén.
-
fugu
tag
válasz Wolverine #24 üzenetére
Milyen érdekes, konzolokon általában van ingyenes demo. Nem kell a csúnya rossz gonosz torrentoldalakra mennie a mocskos kalózoknak ha tudni akarják, hogy mit vesznek meg...
UT3-at is megvettem a videók és a 2k4 alapján... nagy kalap szar volt, meg is bántam első nap. Kár hogy nem adtam el. -
stranger28
addikt
Ami nem éri meg, azt nem is fogják rögtön megvenni a PC-sek. Ha nagyon nem, akkor egyáltalán nem veszik meg.. Viszont ha jó a játék, de drága aránylag, akkor csak várni kell és máris sokkal olcsóbb. Én is így szoktam. Egyedül a BF3-mat vettem meg megjelenésnél, de én nem bántam meg.
-
Alg
veterán
Azért arra kíváncsi lennék, hogy mi történne az eladási számokkal, ha hirtelen mindenféle warez lehetetlenné válna... nem vagyok benne biztos, hogy mindenhol emelkednének...
(aki megteheti, és tetszik neki, az pl. a support miatt úgyis megveszi)
Példa: Egységsugarú István megveszi mondjuk a Starcraft2-t (ide behelyettesíthető bármilyen jó újrajátszási faktorral rendelkező játék, a SC2 a Bnet miatt jó példa) aztán kijön a Skyrim, de nincs pénze megvenni. Unatkozik, vajon mit csinál? Lewarezolja a Skyrimet, és azzal játszik egy ideig. Mit tenne, ha nem tudna lewarezolni valamit magának? Játszana a már meglévő SC2-vel.
SZVSZ a warezolók töredéke csak a potenciális vásárló
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Ilsyde
őstag
válasz stranger28 #27 üzenetére
Ezzel az a baj hogy a kiadoknak csak az az eladas szamit ami nem sokkal a megjelenes utan tortenik. Abbol vonjak le a kovetkeztetest hogy vajon veszteseges volt-e a jatek vagy sem. Nem fel vagy egy evvel a megjelenes utan akarjak latni a bevetelt
Ha te azzal nyugtatod magad hogy bizony megvettel egy bizonyos jatekot eredetiben a 75%-os Steames learazason az a kiadot vegkepp nem erdekli. Ha az elso hetekben vagy egy-ket honapban nem fogy a jatek akkor vesztesegesnek lesz elkonyvelve.
@Wolverine tudom, egyebkent nem is vettem volna meg.
-
ProEvoFan
nagyúr
Számomra megdöbbentő mennyire véditek a warezt...
Megy a magyarázkodás, mellébeszélés és az elmélet gyártás.
Kíváncsi lennék ha TI elvállalnátok egy munkát, és csak a fizetés 1/3-át kapnátok meg, mennyire állna félre a szátok.
Senki sem makulátlan.De ha legalább minden harmadik PC játékos a játékainak a felét eredetiben szerezné meg, lehet hogy lennének igazi PC játékok.
Lehet hogy régen voltak, de akkor sem vették az emberek kellő számban, hiszen akkor nem itt tartana a PC játék piac. -
Alg
veterán
válasz ProEvoFan #31 üzenetére
Csak a tisztán látás végett, én próbálom objektíven szemlélni a dolgot:
Megy a magyarázkodás, mellébeszélés és az elmélet gyártás.
És aztán elkezdesz elméletet gyártani:
De ha legalább minden harmadik PC játékos a játékainak a felét eredetiben szerezné meg,...Egyébként meg, van az éremnek másik oldala, ha igazán jó PC játékokat gyártanának, amit megéri megvenni, nem lenne ennyi warez (ezt már leírtam egy másik topicban valahol)
Peace
Szerk: az a baj, hogy híg a leve, és még nem is olcsó...kevés a jó játék, sok a gyenge konzolport, a bughalmaz, a rókabőr. Évente van max. 2-3 megvételre érdemes.
Szerk2: mert régen nem voltak megfelelő konzolok.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
ProEvoFan
nagyúr
Miért?Régen vették az "igazi" PC játékokat?
Akkor a kiadók miért váltottak konzolra?
Amit mondok az nem elmélet.Ez kb a tény.Minél több eladott példány, annál több nekik a haszon.Ha ez így lenne, nem köpnék szembe a PC játékosokat.Tisztelet a kivételnek.Valve,Blizzard,CD ProjektSzerk2: mert régen nem voltak megfelelő konzolok.
Ezt rosszul látod.A Playstation-el kezdődött a nagy konzol biznisz, utána a PS2-vel folytatódott.Itt már óriási eladásokat produkáltak a játékok.PS1-en pl a Grand Turismo első része 10,850,000 példányban kelt el.A második része 9,370,000 db fogyott.A gép megfelelő volt.Igaz nem dúskáltak fps-ekben a konzolok mint most, de eladásban már akkor is leelőzték a PC játékokat.[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz ProEvoFan #35 üzenetére
.Valve,Blizzard,CD Projekt
Na ebben egyetértünk.
Nekem csak az nem tetszik, hogy a warezra fogják a kiadók, hogy nem veszi a nép a csillivilli sz@rt - kérem, tessék normálisan megcsinálni.
Ez mondjuk erre a hírre pont nem igaz, ellenben ha sokat (1 milliót) eladnak belőle, akkor meg ki nem sz@rja le, mennyien warezoltak? Ahogy korábban írtam, ha tényleg jó a játék, sokkal több warez nélkül sem lenne - sőt.
Én pl. SC2-t valószínűleg nem vettem volna meg, ha nem kaptam volna kulcsot a bétához - ez majdnem ugyanaz, mint a warez "próbaverzió" esete.
Szerk: GT2, és a szimulátorok mindig is inkább a konzolok világa volt, mint ahogy a stratégia a PC-é.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
arty
veterán
"SZVSZ a warezolók töredéke csak a potenciális vásárló"
ezt ugye a konzolos számok, arányok eleve cáfolják ... (persze erre mindjárt jön a "konzolosok minden szart megvesznek" )
"Egyébként meg, van az éremnek másik oldala, ha igazán jó PC játékokat gyártanának, amit megéri megvenni, nem lenne ennyi warez (ezt már leírtam egy másik topicban valahol)"
leirtad, de már ott se volt igaz. a witcher jó, pécés játék - és lám, relative ez is szarul fogyott. aztán majd jön a rinya a w3-nál, hogy "miért ilyen konzolos" ... (mert konzolon a piac, a célközönség, a fizető vásárló)
"ha sokat (1 milliót) eladnak belőle, akkor meg ki nem sz@rja le, mennyien warezoltak?"
pl mert ha többet eladtak volna több a hasznuk?
később több pénzből jobb eszközökkel jobb játék készülhet és esetleg még 1-1 bukta játék is beleférhet, mielőtt csődbe mennek?[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Alg
veterán
Újabb példa, hasból...
1millió eladott PC-változat, 3 milllió eladott konzol-változat, tanulság: a PC-sek warezolnak, mert konzolon nagyobb az eladás.
Pedig, hogy tisztán lássunk, kell hozzá egy olyan statisztika, amit még sehol nem láttam: az összes játékos között hányan használnak konzolt játékra, és hányan PC-t? Valószínűleg nem csak a kiadók álltak át... (bocsi, de szakmám miatt utálom, ha félrevezető számokkal dobálóznak)
Szarul fogyott? Itt azt írják, jónak számít, nem értek hozzá, még egyszer bocs.
Szerk: Gondolom Te is elveszed az ingyen kóstolót a boltban, a termékre meg rá sem nézel, 5 perc múlva el is felejted mi volt az.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
#72042496
törölt tag
"GT2, és a szimulátorok mindig is inkább a konzolok világa volt, mint ahogy a stratégia a PC-é."
Most ez nem tartozik ide, de mondj már néhány szimulátort konzolra, mert én egyet sem tudok. PC-re viszont többet is ismerek, nemcsak autósat, hanem pl. repülőgépest, vonatos, tengeralattjáróst is.
-
dBLOOD
tag
Szerencsére meg lehet venni gog.com-ról is DRM nélkül is. Onnan csak letölteni kell, nem kell semmilyen offline-mód. És persze nem húsz untermannon keresztül jutok a játékhoz.
[ Szerkesztve ]
Sok a birka, sokan szeretik a sz*rt.
-
Bsony
tag
nyugaton azért kevesebb, mert ott kapsz supportot is.
-
Youri
veterán
Tehát, ha kevesebb fogy pc-n az adott gameből, akkor tuti, hogy mindenki más warezolja. Nem inkább az, hogy a piacra mint bolond pék a nullás lisztet szórták ki a konzolokat, és valójában mindenkinek ott figyel az otépére vett hádétévéje mellet a zikszboksz, hanem, hogy ha valamit megvesz 1 millió mber, másik 4-5 millió lewarezolja, mert ők már csak ilyenek, a pc-re a boltban rá van írva, hogy ingyérjáték. Dobálózzak én is sztereotípiákkal? Nem lehet, hogy mert minden vérpistike megvette a bokszot, medt azon minden elindul, és azért nem veszik a pécések, mert kevesen maradtak, akik foglalkoznak vele? Vagy ha valamiből keveset vesznek meg, akkor az törvényszerűen azért van mert lopják??
Ja és konzolon nem létezik warezRTX ON
-
krystman
őstag
válasz #41133696 #43 üzenetére
Ez így van. És utánna a szerencsétlen vásárlónak a millós védelmet is meg kell fizetnie, ami sokszor olyan, hogy még a legális játék vagy megy vagy nem. Nem csoda, ha ennyibe kerülnek a játékok. Talán van egy olyan is ebbe, hogy azért ennyik ezek a játékok, mert bele számolják a warez kiesést is.
-
BalaNce87
addikt
Miért megy a sírás? keveset foglakoznak a pc-s port-al, keveset is adnak el belőle ez logikus részben, plusz úgyis konzolból jön a pénz, ha ennyire nem akarják normálisan összerakni pc-re mi a picsáért készítik el egyáltalán? nekik úgyis az a jó ha minnél többen ha csak 1 db játék miatt is vesznek konzolt. Folyamatos csúszásokkal is ugyanúgy hibásan jön ki a pc-s verzió, amit patchelni kell, pl batmannel simán várhattak volna egy dx11-es patchel ami a többségnek semmit nem mondd mert vagy nem rendelkezik olyan kártyával vagy szimplán leszarja (még mindig dx9 dominál). Ezt most úgy általánosságba mondom nem a hírre, mert itt normálisan állnak hozzá a fejlesztők.