- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
atok666
őstag
Akkor neked röntgen szemed lehet..
Elém már lépett ki gyalogos autó takarásából, ahogy robogós is busz mögül, stb.De megsem gazoltad el oket (gondolom), mert szamoltal vele es lassitottal, jobban odafigyeltel...
Es nem, nincs rontgen szemem, de mint irtam, ha pl. busz, auto parkol az ut szelen, akkor szamolok azzal, hogy onnan barki kilephet es ehhez igazitom a vezetest (lassitok, nagy ivben kerulok, vagy akar megallok).
Az meg, hogy az onvezeto auto nem csak az uttestet figyeli, egy teljesen alapveto funkcio.A 100% balesetmentesseg meg AI-val is utopia.
Atok
-
#06658560
törölt tag
"Elém már lépett ki gyalogos autó takarásából, ahogy robogós is busz mögül, stb"
Elvárás, hogy az ilyenekre legyen felkészült a rendszer, érzékelje a gyalogosokat. Plusz erre tervezik a járművek közötti kommunikációt, hogy megosszanak egymással adatokat."Jelenleg nincs olyan technika a kezünkben (és a közeljövőben sem lesz), ami lehetővé tenné, hogy az AI olyan mértékben és módon lássa át a környezetét, hogy 100%-ban megelőzhetők legyenek a balesetek. El tudok képzelni, olyan rendszert, ami a járdát is figyeli (praktikusan a többi autó szenzorával IS) és így valóban nem fordulhat elő olyan, hogy egy biciklis vagy gyalogos meglepi a rendszert, de ez feltételezi, hogy a forgalom elégséges résztvevője van ellátva hasonló rendszerrel/szenzorokkal. Ez az utópisztikus állapot nem 1-2, de még csak nem is 10év, inkább olyan 20-30, és akkor még mindig csak a világ fejlettebb részéről beszélünk. Mondjuk kínában, Japánban valószínűleg hamarabb, de ezek elég sajátos piacok, nem mérvadók."
Már ma erre terveznek a nagy játékosok.
"pedig fog, és erre is fel kell készülni. Lehet azt mondani, hogy nem KELL neki, de ez pont olyan, mint azt mondani, hogy mostantól nem eshet az eső. Ugyanakkor a jelenlegi ember tervezte rendszereken (nem önvezető autók) látjuk, hogy azért hibáznak, miből gondolod, hogy majd pont az önvezető autó lesz a kivétel?"
Miért fog? Pláne akkor, amikor piacra viszik? Mint már többször írtam, nem ok nélkül nem bétatesztel az összes OEM a vevőkkel, csak a Tesla. Az autóipar nem szereti az IT jellegű fejlesztéseket, és projektmenedzsmenteket. Addig nem akarják piacra hozni, amíg nem lesz eléggé megbízható, ráadásul akkor is jogilag is engedélyezni kell. Lásd Audi.
"ebben egyetértünk, de ehhez egy autó kevés. Ezt csak rendszerben lehet megoldani, az pedig még rengeteg fejlesztés, pénz és idő, valamint valahogy át kell ütni a
népességen az ezekkel járó sajátosságokat is (pl: folyamatos megfigyelés)."
Nem kevés, ha normálisan tervezik meg a rendszert. És telepakolják szenzorokkal, nem úgy, mint a Tesla, amelyik csak optikai alapon akar önvezetni.