Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ed3r_X_

    nagyúr

    válasz Bad Pritt #5 üzenetére

    Ettől félek én is. A Bioshock miatta volt az, ami.

    “Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

  • bLaCkDoGoNe

    veterán

    válasz Bad Pritt #5 üzenetére

    Ráadásul valami nő a studio head, aki eddig marketing director és/vagy executive producer volt, jellemzően civilization és környéke stratégiáknál. Biztos jó kezekben van a franchise. (Not.)

    Az egyik kedvenc franchise-om, és nagyobb összeget mernék rá tenni, hogy szar lesz – a játékipar utolsó pár éve egyáltalán nem abban erősít meg, hogy "korai lenne a fika".

    [ Szerkesztve ]

    "«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+] 

  • bLaCkDoGoNe

    veterán

    válasz Bad Pritt #17 üzenetére

    Nekem egyelőre az a (pesszimista) véleményem, hogy egy Levine-szintű mesélő/vezető nélkül hiába van ott a fél Bioshock-csapat, nem hinném, hogy sikerül valami, a korábbiakhoz hasonlóan maradandót alkotniuk. Persze volt egy Bioshock 2, ami annak ellenére nagyon jól sikerült, hogy az eredeti rész kulcsembereiből nem sokan dolgoztak rajta; viszont ott volt egy bevált világ, egy jó lore, egy csomó, az első részből kidobott concept amit be tudtak emelni a második részbe – és ezeken az alapokon sikerült is egy méltó folytatást készíteni, még Levine-ék nélkül is. Nem hiszem, hogy ezt egy teljesen új környezettel sikerülne megismételniük vagy akár csak megközelíteniük, de (mivel nagyon szeretem a franchise-t) remélem, hogy nem lesz igazam.

    Az pedig valóban érdekes, hogy bár Bioshock merchandise-t továbbra is a Ghost Story Games shopjában tudna az ember vásárolni, de sem a folytatáshoz, sem bármi máshoz az IP-t illetően egyelőre nincs semmi közük. Ami még furcsább, hogy februárban már 5. éve lesz az Irrational átszervezésének és átnevezésének (rohadtul megy az idő! :Y), de még mindig semmi hír bármilyen más játékról sem tőlük – oké, pici stúdió, kevés emberrel, de pont emiatt furcsa, hogy miből élnek 5 éve.

    [ Szerkesztve ]

    "«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+] 

  • aginor

    addikt

    válasz Bad Pritt #17 üzenetére

    Levin nyilatkozta korábban -az Infinity után-, hogy nagy szívás volt a játék (mondjuk látszik is a végeredményen) és soha többet olyat, azért is váltott., így nem hiszem, hogy olyan könnyű lenne befűzni ilyen rövid idő után.

    bLaCkDoGoNe: azért ne cumizzuk már ennyire Levint, ő sem mindenható, és az Infinity bebizonyította számomra, hogy ő sem mindig csak aranyat alkot. Ott van pl az általad is említett Bioshock2, ami korrekt munka lett, vagy még távolabb tekintve a Prey, ami nagyon hozta a feelinget (még az űr is jó választás volt, mint szeparált világ). Tehát van remény, és remélem rád cáfol majd az új játék. :P Mondom ezt úgy, hogy én is szkeptikus vagyok, de amíg nem láttam belőle valamit, addig még nem temetem.

    Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

  • tDr1v3r

    veterán

    válasz Bad Pritt #20 üzenetére

    De még nem tudjuk hogy kik a kreatívok a sztori mögött. Én bizalommal állok hozzá, majd meglátjuk a végeredményt - az Infinite se tudott még az utolsó trailerével se meggyőzni, aztán a végleges produktum meg egyből minden idők egyik legnagyobb kedvence lett nálam.

    disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3

  • aginor

    addikt

    válasz Bad Pritt #20 üzenetére

    Szerinted. Számomra viszont elég nagy csalódás volt, szinte minden szempontból. Egy Bioshock és Systemshock után egyszerűen nem ütötte meg a szintet nálam sem a hangulat, sem a játékmechanika, de még a sztori sem jött át annyira (annyira nem, hogy már nem is emlékszem rá). Lehet rá kellene néznem, hogy most mi a helyzet vele? :U
    Azt mondjuk azért ne felejtsük el, hogy az Infinity fejlesztése a programozók, de még Levin szerint is egy rémálom volt, aminek egyes források szerint pont Levin maga volt az egyik oka. Volt olyan pletyka is, hogy "nem nagyon bánták" (értsd. utaltak rá, hogy máshol is kiteljesedhetne), amikor elment a stúdiótól.. Az igazat nem tudhatjuk, de nem esz jót az ilyen pletyka, pláne ha belülről jön.
    Abban viszont egyetértek, hogy egy ilyen projektehez, ha eredményes szeretne lenni, ekkor kell egy kellően határozott és kreatív vezető.

    Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

  • aginor

    addikt

    válasz Bad Pritt #23 üzenetére

    Bele nyilván nem ásta senki magát, de cikkek, pletykák ettől még voltak, pláne mikor lelépett.
    "mivel le se lépett" - de, lelépett a stúdiótól, egy másikba. Az, hogy ez történetesen házon belül volt-e vagy sem, az már mellékes. Elvileg azért ment el (legalábbis ezt nyilatkozta), hogy kísérletezni tudjon újszerű megoldásokkal, más megközelítésekkel, és már a lelépéskor is azt mondta, ha jól emlékszem, hogy ezek nem biztos, hogy egy konkrét játékban fognak majd manifesztálódni (erőteljes utalással arra, hogy nem akar mostanában játékot készíteni). Továbbra is azt mondom, hogy a korábbi produkciók jobban sikerültek és az utolsó (Infinite :P ) már mutatta a kiégés jeleit. Szerintem. Arról már nem is beszélve, hogy technikailag is voltak gyengéi, bár ha jól emlékszem, akkor olyan buggal nem találkoztam, ami megakasztotta volna a játékot, tehát e tekintetben rendben volt, még akkor is, ha amúgy csúnya volt és "buta".
    Szerencsére nagyjából ezt a vonalat viszi a Dishonored és a Prey is, így aért van mivel játszani. :U

    Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

  • bLaCkDoGoNe

    veterán

    válasz Bad Pritt #26 üzenetére

    Nem art, hanem creative director. :)

    Én is úgy tudom, hogy az Irrational-ből lett a GSG, Levine nem ment sehonnan sehova.

    [ Szerkesztve ]

    "«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+] 

Új hozzászólás Aktív témák