Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz t72killer #22 üzenetére

    Tehát azt mondod, hogy tulajdonképpen az jó a júzernek, ha az új API-val futó játék nem lassul, hanem gyorsul a hardveren. Ez nem különbözik attól, amit az AMD ad.

    Mi értelme mondjuk a 20 nm-es átállásnak, ha romlik tőle a teljesítmény és a fogyasztás? Ennyire fontos a nm előtti szám, hogy csak emiatt lassabb és többet fogyasztó GPU-t vásárolnál?

    Szerk: A VR annyira tág piac, hogy egy csomó területére jó lesz az IGP. De a DX12-ben az AMD IGP-i nagyságrendekkel növelték az előnyt az Intel IGP-ihez képest. Az Intel az UE4-ben a 15 wattos Carrizót nem tudja megközelíteni a 90 wattos Skylake-kel. Egyszerűen limitálja a munkát a parancsprocesszor, ami DX11-ben nyilván nem volt limit, mert előbb fogyott el a felhasználható processzoridő.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák