Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DraXoN

    addikt

    válasz Dandris #51 üzenetére

    A konzol oltárán az nem akkora baj.. az játékra tervezett.

    De legalább nem GPGPU számításokra van kigyúrva. Utóbbi a lényeg, kicsit más arányú belső egység kell a 2 művelethez. Ezen játékhoz való aránytalanság már papíron is látszik a vega kártyákon. Persze megtehetné, hogy a játék épít a kártyára és kihasználja az extra számítási kapacitást (bár a játék motorok még a több cpu száll kihasználásával is bajban vannak), ebben az esetben tudna némi "extrát" amd az nvidia kártyákkal szemben (persze kevesebbet akkor se fogyasztana, sőt, még éhesebbek lennének).
    A gond, hogy amíg csak 1 kártyacsaládnak van pár plusz grafika esetén "pihenő" sharderCPU rengetege, nem lehet építeni rá.. pluszban nem tudom nem-e keletkezne a kártyán ez esetben máshol szűk keresztmetszet.. cache területén esetleg az egy időben végzett többféle művelet miatt, bár utóbbi is eléggé ki van "gyúrva" nvidiához képest (bár cacheből sose elég)..

    De a lényeg. Nagyon másra tervezett a két kártya, már az alapoktól.
    Mivel a ryzen úgy néz ki jó úton jár (még ha pár varjú ezzel nem is ért egyet), talán vga vonalat is kicsit rendbe tudják szedni..
    Elvileg infinity fabric vga vonalra is be fog férkőzni az elkövetkezendő években. Ez talán eredményezhet egy hatékonyabb multiGPU használati módot (rendszer felé 1 chipnek tűnik ami valójában 2-4 chip)?.. bár utóbbi elvileg csak navi után jön (így mondhatni még messze van 2020)...

    The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

Új hozzászólás Aktív témák