Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FefeeX

    veterán

    válasz alamuszi #36 üzenetére

    Nekem kicserélték a telóm. Papírom is volt róla, míg el nem adtam. Kaptam egy újat. Ami valószínűleg refurbished, de mégis teljesen nullperces, kinézetre origi, csomagolt volt. Plusz év garanciával. Szerencsére mással még nem volt bajom, minden esetre a hazai disztribútorok nem a legbarátságosabbak, pl ha amcsiból rendelsz ipadot, itthon nem tudod gariztatni, érdekesmód Ausztriában ugyanez minden probléma nélkül megy állítólag. Ezt nem tudom, hisz szerencsére még nem volt problémám, de ha lesz, az ipadom pl oda viszem, mert amcsiból van. (a környezetemben nem jellemző amúgy az almás termékek meghibásodása, mondjuk én is nagyot néztem, mikor fél év után megjelent egy pixelhiba, eddigi ismereteim szerint ez szinte lehetetlen)

    Champipi: a 11"-ban nincs SD slot. Ennyi pénzért nincs benn IPS panel minimum. Csak 2 USB van rajta, ráadásul, nem is 3.0-ás. És nincs rajt VGA kimenet, se HDMI, se s-video, csak a saját minidisplay a korábbiakon, az újabbakon meg thunderbolt.

    [ Szerkesztve ]

  • Xero

    nagyúr

    válasz alamuszi #36 üzenetére

    "...azért régebben olvasgattad a homárt, sztem nem sokminden változott az APR-ek hozzáállásán..."

    Rémesen jó információ forrásod van.
    Inkább nézzük én hogy látom ezt 10-11 év távlatából velük :U :
    Maradjunk annyiban, hogy 5 éve még valóban gáz volt az itthoni szerviz helyzet. Én is vártam PowerBook kijelzőre 4 hónapot. Azóta viszont rendeződtek a dolgok és nagyon korrektek általában. Legutóbb a MBP-mban cseréltek alaplapot 16 óra alatt.
    Az pedig szintén tény, hogy a világon bárhol vásárolt aksiról üzemelő Apple eszközt (kivétel az iPhone) a világon bárhol szervizelni fogják neked a garancia időn belül sorozatszám alapján.

Új hozzászólás Aktív témák