Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Meteorhead

    aktív tag

    A 8K feszegetése kijelző fronton épp olyan, mint VGA fronton a GFLOPS és számos egyéb tudás méregetése. Evvel lehet a piaci és innovációs fölényt demózni. Senkit nem érdekel, hogy mi mire jó. Tessék megnézni, hogy Steam Survey-en a Full HD felbontás feletti kijelzők aránya összesen 7,9%, míg a VGA eloszlásban csak a GTX 1080Ti 12,73% részesedéssel bír. Az emberek messze fölé lőnek VGA hardverben annak, mint amit a kijelző indokolna. A 8K kijelzők mutogatása a befektetők felé is és végfelhasználói oldalon is e-pénisz méregetésre jó csak.

    SZVSZ azért igenis van értelme a 8K-nak, épp úgy ahogy a 60FPS és fölötte képfrissítési rátának: olyan folytonossági élményt ad (felbontásban, mozgásban), ami még élethűbbé teszi, és pihentetőbb is a szemnek (agynak), ha közelebb van a valósághoz a képi megjelenítés. Nekem szerencsére még jó a szemem, és a FullHD és UHD tartalom között "kicsi" képátló mellett és/vagy messziről is látom a különbséget. Ha nem kell nevetséges felárat fizetni a plusz pixelekért, megveszem.

    Amit szerintem nem szoktak boncolgatni, hogy a játékok adhatnák el a 8K-t még a filmek előtt. Egyre több gyártó utazik rá a gamingre, ami egyre szexibb. Az e-sport is nagyon terjed, amit simán lehet közvetíteni 8K-ban, mert a tartalom automatikusan kész van hozzá. VGA-ból látjuk, hogy nagyon fölé lőnek az emberek annak, ami kell, így 1-2 év és tényleg 1 VGA-val is megoldható lesz a 8K gaming 40+ FPS-sel. 8K panel, Adaptive Sync kell 25-60 FPS tartománnyal, 4db HBM2 modul, kövér GPU mellé és kész. E-sport közvetítésen a játékosoknak simán lehet 2K-4K monitoruk, és a közvetítő oldalon meg egy obszcén erős gép ugyanazt a meccset 8K-ban rendereli és streameli. Már ma is simán megoldható. Nem is értem hogy nem ugrik fel erre egyetlen gyártó sem. Pedig sokan izgulnának rá LoL teamfightokra és SC2 tömegmészárlásokra ha látni is lehet minden részletet, minden effektet.

Új hozzászólás Aktív témák