- Androidos tablet topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
thiclyoon
aktív tag
Kipróbáltam, nem kellett volna
Nem is olyan rég váltottam ios-re, de ez az "élmény" megerősített benne, hogy milyen jól tettem. Hogy a samsung még ios-re is tud egy laggolós alkalmazást írni az meglepett.. oké, lehet a webapp miatt van, mindenesetre szerintem ez max egy szánalmas - de kétségkívül ötletes - lépésként értékelhető a samsungtól.[ Szerkesztve ]
-
thiclyoon
aktív tag
Mindenkinek, aki szerint (túlzással, de) az android soha nem is laggolt, és soha nem is fog, illetve az ios egy lagghalmaz: az android szinte soha nem lehet olyan laggmentes, mint az ios. És ennek nem az az oka, hogy ki mit szeret, kb 10 évig androidot használtam ugyanis maga a rendszer úgy van felépítve: egy androidos VM vs ios-es natív futás között óriási a különbség. Persze a mai hardverek már elég erősek ahhoz, hogy a hatalmas különbséget csökkentsék, viszont eltűnni soha nem fog. Ezen kívül hatalmas eltérés, hogy míg androidon a régi verziókat is támogatni kell, addig ios-en ha bekerül egy rossz kód design, akkor a következő verzióba kiveszik / megcsinálják normálisan. Akár azon az áron, hogy a fejlesztő szívjon vele, hogy ami eddig ment, az most miért megy másképp Androidon ilyet nem lehet, és erre egy kitűnő példa az, hogy a telefon elforgatásakor melyik OS mit csinál. Az android az egész nézet hierarchiát megsemmisíti (ezért van a delay), és újra felépíti, míg az ios csak hív egy olyan függvényt hogy "ez a nézet meg fog jelenni újra, rendereld már ki" - ezért történik meg azonnal. Nem szeretnék ennél szakmai részletekbe belemenni, de hogy ne mondhassa senki hogy a levegőbe beszélek, egy konkrétum: az androidon működő GC nem determinisztikus abból a szempontból, hogy mikor fut le eltérő appokkal a háttérben, míg ios-en ilyen nincs, architekturálisan másképp oldják meg (ARC).
* persze a fenti a hivatalos appfejlesztésre vonatkozik (Android Studio és Xcode). Flutterrel jobb hatékonyság is elérhető androidon, és persze ios-re is lehet rossz kódot írni pl egy reacttal, vagy valamilyen pwa-pal. Ezekkel is lehet szépet, de tapasztalatom szerint nagyságrendekkel nehezebb.
[ Szerkesztve ]
-
thiclyoon
aktív tag
válasz Schuler888 #147 üzenetére
Pl #117.
De nem nagyon ment át a dolog, hiszen a #121-ben is az erősebb hardver a cél. Persze, ez javít a helyzeten, de a teljesen más alapok miatt nem fog segíteni ha 12 helyett 24GB ramot kap egy androidos telefon