- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
gp Az előzetes információk szerint a játék első 90 perce ingyen elérhető lesz bárki számára, a teljes verzióért természetesen fizetni kell.
Új hozzászólás Aktív témák
-
- = Zk = -
félisten
akkor hamarosan a kezemben tarthatok egy Sapphire elekrtomos, USB-re is köthető fogkefét. Fain
(#12) Angel1981
úgy ám.
annyira nem aggódom. fognak vga-t csinálni a Crysis 6 alá[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
smkb
őstag
Inkább mondjuk úgy, hogy az AMD számára volt rossz főleg a Q4... NV egész jól ellubickolt, már a Q3-ra is szépen javított a 2010Q1és Q2 beli volumen fiaskóból, majd Q4-ben :
"Nvidia increased its shipments by 4.1% from Q3, while AMD declined -4.8% for the same period."
Szépen gyűri maga alá a GTX460 óta az AMD-t a diszkrét asztali szegmensben, a HD6850/70 sem tudta az AMD-t kisegíteni...
És ott a 61%, ami már 1 hónapja olvasható volt a Digitimese-on... viszont úgy, hogy mindez nem azért, mert mindkét fél szállítása csökkent, csak az AMD-é jobban, hanem mert az NV tudta növelni az eladásokat Q4-ben is.
-
Malachi
addikt
nem is technikailag értem, ahhoz hülye vagyok, csak magát a folyamatot próbálom elképzelni, ami lezajlik majd a közeljövőben. sok drámai hang volt korábban az integrált hardverek miatt, megszűnik sok jelenlegi kedvenc vállalat, nem lesz választásunk, majd az alaplap gyártói döntik el milyen megoldást tesznek a termékükre és a többi...de a PC halálát nem ez jelenti majd. viszont az is igaz, hogy csak a legelvetemültebbek válogatják majd össze sok pénzért alkatrészenként az otthoni PC-t, amikor már egy alaplapon is megkapunk majd szinte mindent, ami bármire elég lesz, ésszerű kereteken belül.
- = Zk = - - lesznek, az nem baj. most is van, aki 20 ezerért vásárol hangkártyát, vagy vízhűtést épít, mert ez a hobbija. én is foglalkoznék vele, ha lenne rá időm/pénzem.
[ Szerkesztve ]
-
-
smkb
őstag
16,8% kb pont annyi mint az AMD éves cpu eladása (az is valahol 70m körül lehet max). Ugye érzed mekkora piac ez még mind a mai napig...
"Ez a valaha mért legalacsonyabb érték."
Nem bonyolult annak lennie, mivel évek óta évről évre növekszik a PC-k eladása, ha csak stagnálnának a diszkrét VGA eladások is, egyre jobban csökken a részarányuk, amitől még nem lesznek nem jövedelmezők. Lásd, több profitot termelt tavaly a kevesebb, mint korábban a több. Egy cég meg ebből él nem darabszámokból.
Arról meg, hogy mennyire kevés a 72 millió diszkrét asztali vga arról lehet gondolkozni, de semmiképp nem nevezném kevésnek. Hatalmas szám ez még mindig. Nagyon sok gyártó az IT iparon belül is örülne, ha évente tudna értékesíteni 40-50 millió csipet.
-
Pero
senior tag
azért szerintem azt is figyelembe kéne venni, hogy lehet 2009 volt a válság éve, de ha pl kis hazánkat vesszük alapul akkor látjuk h nem 2009 volt a komoly visszaesés hanem 2010 és ha egyéb piacokat is megnézünk akkor ez a válságérzet az emberekben még mindig tart.
Tény hogy ez nem tesz jót a piacnak. de szerintem ezzel a tényezővel is kellene számolni. -
ddekany
veterán
A CPU-ba integrált GPU-k mennyire tudnak majd vajon lépést tartani a konzolok GPU-jával teljesítményben? Mert ha diszkrét GPU a túl magas ár miatt gyakorlatilag kihal PC-n... akkor nem hogy az egész eddigi "krájziszes" a-következő-részben-még-dögösebb-a-grafika elven alapuló PC játékipar is kénytelen irányt váltani, de még a konzolról PC-re portolás sem fog menni. Esetleg eljön a vicces időszak, mikor a mai játékok már nem futnak (értelmes árú) PC-n... mert, nem tudom mikor fog egy integrált GPU elbírni egy Crysis 2-t vagy Elder Scrolls Skyrim-et.
[ Szerkesztve ]
-
KKaresz45
senior tag
Igen, teljesen egyetértek, nekik egyértelműen a felhő lenne az ideális megoldás. Náluk van az erőforrás, náluk van minden, ami fontos, gyakorlatilag csak egy előfizetést vásárolsz, és egy filléres klienst. Nem kell azon izgulni, hogy mikor törik fel a dollármilliókért kifejlesztett csoda védelmet. Ha olyat csinálsz, ami nem tetszik nekik, simán kibannolnak.
Másrészt azért én úgy látom, hogy ez a felhő még nagyon kiforratlan technológia. Ehhez villámgyors és bombabiztos internet kell, ami finoman szólva is nem megoldott a világ nagy részén. És egymást is figyelniük kell a cégeknek. Az nem működik, hogy az egyikük hagyományos konzolt hoz ki, a másik meg felhő alapút, mert akkor valaki nagyon csúnyán megüti magát.
-
ddekany
veterán
"Az Xbox 360-nak van a legerősebb grafikus chipje. Az 120 GFLOPS"
Nem sok... kb mint a Sandy Bridge GPU-ja vagy a HD5450, ha nem vert át a Google. Bár az Xbox 360 nem épp mai darab, az SB viszont igen. A Llano az 500 GFLOPS-al meg durva ha igaz. Nem tudom, ha mostanában adnának ki egy új XBox-szerűséget, az mennyit tudna.
Az optimalizáltság kapcsán meg kételkedve nézek ki a fejemből... PC esetén gondolom elsősorban olyan optimalizálatlanságra kell gondolni, hogy teszem azt HD5670 szintre lövik be a játék képvilágát, akkor kisebb kártyára utólag mechanikusan lebutítva (azaz csúszka játékban) nem lesz ideális a látvány. Ezt simán elhiszem. De hogy jelentősen sok számítási teljesítmény folyna el haszontalanul, csak mert nem tudták egészen pontosan hogy milyen PC-m lesz... azt furcsállnám, ha valaki ezt állítaná (csak persze többet kénytelenek költeni tesztelésre). Szóval, ha mondjuk hasonló teljesítményű IGP kerül minden PC-be, vajon akkor is lesz jelentős előnye egy konzolnak optimalizáltság miatt? (20%-30% lassulás az nem jelentős.)
-
dezz
nagyúr
1 FMA-t 2 FLOP-nak (1 ADD + 1 MUL) véve 240 GFLOPS-os a Xenos. (Csak shader.)
Az RSX (PS3 GPU) elméleti maximuma (itt is csak shader) 400.4 GFLOPS. (Bár nem tudom, hogy jön ki a 27 FLOPS/pipeline a pixel shaderre, 22-vel számolva 334.4 GLOPS.) Kizárólag vektort használva 246.4 GFLOPS. Plusz itt sokszor a Cell is besegít a grafikában is.
(#50) ddekany: Egy igazán profi optimalizálás nem 20-30%-ot hoz!
[ Szerkesztve ]