Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ez a suv probléma valós.Utálom én is.Viszont jelenleg nincs rá megoldás.Legalábbis az nem megoldás, hogy felnyomom a refit, hadd vakuljon meg ő is. Ami még felcseszi az agyamat, az a fillércseszés professzionális megvalósítása, amikor is ezüst színű autón(ha még csak azon) nem hajlandó felpödörni a tompit szürkületkor, ami nettó életveszély, olyan szinten olvad az útba. Amellett összevissza világító, elvakító, félszemű autókból is igen sok rohangál. Tényleg házi barkács lenne kicserélni egy izzót, amikor majd 15 éves az autóparkunk átlagéletkora???Jó, az is igaz, hogy a mostaniakon meg csak úgy lehet ha leszeded a hátsó kereket is. Lehet ragaszkodni a gyári előíráshoz is, de a h7 az úgyis h7 a h4 meg szintén. Szabvány teljesítmény, foglalat, olyat még nem ettem, hogy bizonyos foglalatba más izzó legyen.Ja, azért kell pödörni a tompítottat, mert a huszonéves szocskákon még a bal bajuszkapcsoló előrefelé csavarásával kapcsolsz lámpát. Kivéve az Opelt, az meg tekerőkapcsolós.Az újabbak meg érintősek.De hiába tépem itten a szám, a közlekedési kultúránk a béka segge alatt a bolygó közepénél valahol.Csak jól esett kiírni magamból, hogy majdnem meghaltunk egy ilyen fütyi miatt.De nem baj, az autó megvéd minden hülyeségtől.Vagy nem.
[ Szerkesztve ]
-
Kétező probléma.Amikor a sík aszfalton vibrálva visszatükröződik a lemenő nap fénye, és nem látod,mert ő spórol a világítással.Nekem is ezüst autóm van, éjjel-nappal induláskor a második dolog a világítás.Évente valahogy kibírok kétezer forintot.