- Videós, mozgóképes topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- GoPro Topic
- Mini-ITX
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Hirdetés
-
3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
ma Négyzetesebb külső panel várható a következő szétnyitható Samsungban.
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
el kellene már jutni oda, hogy egy az egyben betiltsák az elektronikus reklámot.
[ Módosította: Erasmus ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
nem specifikáltam, hogy kért vagy kéretlen reklámot. a reklámot, cakk-pakk.
semmi értelme, úgysem nézi meg senki.
az isp-k panaszkodnak, hogy foglalja az erőforrásokat, az userek utálják a sok beömlő szemetet (én pl. csakazért sem veszek semmit, amiből megspammeltek), a böngészőkbe meg a levelezőkbe spamvédelmet telepít mindenki, akinek kettőnél több köze van az egészhez, a fél világ spamlistákat akar üzemeltetni, ami csak lehúzásra jó, haszna nincs...MINEK?
és akkor még nem beszéltünk róla, hogy mindenféle adathörcsög cégek egyre jobban visszaélnek az adataiddal.
inkább fizetnék a ph!-ért, ha a reklám teljes tiltása azzal járna, hogy fizetőssé válik. nekem sokkal olcsóbb lenne.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
az életemet minimálisan keserítik a ph!-s reklámok.
azok a [moderálva] keserítik nagyon, akiktől ma is kaptam a cég által segítségnyújtásra üzemeltetett email címre utazási reklámot. (magyaroktól, úgyhogy még sanszos egy zaftos feljelentés)
azok a béna rendszergazdák, akik mindenféle spamlisták alapján szűrik a fogadott emaileket, amely spamlisták kezeléséről semmit nem tudni, csak annyit, hogy lekerülni róla 50 euró.
azok a tisztelt előfizetők, akik képtelenek a [moderálva] windowsukat rendben tartani és minden nap 1-2-3 órás meló a törvényben előírt dolgokat végigvinni velük. meg azok a béna vírusírók, akik 2-3 óra alatt akár fél millió spamlevél kiküldését is megpróbálják annak ellenére, hogy már az első kísérlet is lepergett a tűzfalról.[ Módosította: #65675776 ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Nyosigomboc
csendes tag
Ott a modszer, hogy hogyan lehet az e-kereskedelmi torveny szigoritasat kieroszakolni: osszeszeded minel tobb kepviselo minel tobb elerhetoseget, es spamet kuldesz ra. Idovel valtoztatni fognak rajta, ha a sajat borukon erzik..
-
Dany007
veterán
"semmi értelme, úgysem nézi meg senki."
Addig örülj amíg erre a marketingesen nem jönnek rá vagy épp leszarják
Én nem akarok a legapróbb időjárás-jelentés után is fizetni csak, hogy láthassam naponta 2-3x. Nembeszélve az emailről, és a rengeteg hírportálról.Egyik cég sem jótékonysági okokból tartja fenn a szervereit, vagy épp a szerkesztőgárdát stb... De ezt te is tudod jól.
Ettől függetlenül szerintem sincs semmi értelme a reklámoknak. Sem online, sem tévében, de még újságon se nagyon. Soha életemben semmit nem vettem valamilyen reklám hatására.
Ha akarok valamit utána nézek, megkeresem magam, érdeklődök stb... Aztán ha úgy találom megveszem. Ha viszont valami nem kell, akkor felőlem azt reklámozhatják égre-földre akkor se fogom megvenni. Sőt, külön boltba se megyek el vásárolni reklám hatására csak azért, mert egy adott termék éppen 20 forinttal olcsóbb./Persze ha spam-ről beszélünk akkor az megint máskérdés/
[ Szerkesztve ]
-
EmberXY
addikt
Szerintem jó ötlet ez a korlátozás, bár vihették volna lentebb is, mondjuk a felére... Egy átlagember nem létezik, hogy pár SMS-nél többet küldjön naponta szvsz...
Up the Irons!
-
bambano
titán
az internet, mint adatátviteli szolgáltatás, ma is fizetős.
a nagy hírportálok élnek reklámokból, ezen lehetne vitatkozni, hogy mi legyen vele.
egy csomó kisebb hírforrás meg nem reklámból él, azoknak mindegy lenne.
a spamet viszont irtani kellene, nem támogatni, mint ahogy kedves idióta politikusaink nem túl rég megtették.első olvasatra radikális vagyok ebben a kérdésben, de ha figyelembe vesszük, hogy mennyi bajom van vele, akkor ez egy szelíd, pc megszólalás volt. mert mondhatnám azt is, hogy minden spammert zárjanak be olyan zárkába, ahol a többi tag komolyan vette az enlargement és a pills kulcsszavakat tartalmazó spameket...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Alukard
senior tag
Újságban vagy interneten meghirdetett akcióban sem vettél semmit?
Mert ha a gyakorlatot nézzük a postaládába szórt Tesco/Auchan/CBA/... akciós lapok is gyakorlatilag reklámok.
De mondok másik példát, ha nem láttam volna mondjuk az xxlgsm egyik reklámját akkor nem jöttem volna rá, hogy fos az oldaluk, de legalább az áraik jók.
Mondok egy harmadikat is... ha nálunk a digi nem dobott volna levelet minden postaládába akkor nem tudtam volna meg, hogy lehetőségünk van kedvezményesen (mint friss ház a szolgáltatási palettán) szerződést kötni, mert ez nincs rajta a honlapjukon.A difi az, hogy mindezt lehet civilizáltan is csinálni.
https://blackfyre.ninja
-
Dany007
veterán
"a postaládába szórt Tesco/Auchan/CBA/... akciós lapok is gyakorlatilag reklámok."
Ez mind szemét. Egy mozdulattal kiveszem a postaládából és dobom át az ilyen szemétnek fenntartott dobozkába a lépcsőházban.
De azért elismerem, van pár olyan eset, amikor 1-1 reklám segített a döntésben. Ha nem is a döntésben de abban, hogy elkezdjek keresgélni a neten az adott termék után. De ez a max.
Amúgy nekem a legjobb reklám a hiteles felhasználói vélemény. Már ha van belőle elég.
Mert ha mondjuk xy fórumokon azt mondják, hogy a "tulipán" mosópor a legjobb, mert már ezt meg azt meg amazt kipróbáltak mellette. És ezt mondjuk így állítja 30-50 ember különböző fórumokon, akkor felőlem aztán tolhatják az arcomba az ariel reklámot meg akármelyik másikat, akkor is a "tulipánt" fogom választani.De mondok jobbat. Mielőtt vásárolnék bármit is a neten, első dolgom, hogy utána nézzek az adott boltnak ahonnan vásárolni szeretnék. Pl van egy "ismert" vagy inkább hírhedt webáruház, ahonnan csak úgy ömlenek a panaszok. A nevére rákeresve min. 4-5 fórumot találsz, ahol szerencsétlenül járt vagy átb***ott emberek mesélik a történeteiket. Innentől kezdve lehet akármilyen módon is reklámozva az az adott bolt, biztos, hogy egy darab rágót se vennék tőlük.
Egyébként az online reklámokkal az a legnagyobb gond (szvsz), hogy nem mérhető pontosan, hogy az adott reklám hatására hányan és mennyit vásároltak az adott termékből.
Mivel csak azt lehet mérni, hogy hányan kattintottak rá mondjuk a PH!- s Samsung reklámra. De azt, hogy abból hány konkrét vásárló lesz aki meg is veszi a boltban azt a terméket arról már fogalmuk sincsen.
Egyébként ez a reklám szerintem elég ütős. Kattintottam már rá én is, de egyenlőre eszem ágában sincs SSD-t venni (pénzhiány).Szóval érted, hiába kattintanak 300-an egy Tesco-s bannerre, nem tudják azt mérni, hogy az adott reklám hatására hányan futnak a Tescoba vásárolni...
A tévé reklámokkal hasonló a helyzet. Bár ott már jobban mérhető a dolog. Hiszen egy adott reklámkampány után lehet mérni az reklámozott termék iránti keresletet. És ha az megnő, akkor már volt értelme. Legalábbis arra lehet következtetni.
De ott is az a baj, hogy bár ma már itthon is vannak ütős, látványos és tényleg jó reklámok az ember - legalábbis én - nem tudom megjegyezni mit is reklámoztak.
Emlékszek pl autós reklámokra. Amikor végigfut a városon az autó és festékizékkal lövik. Tök jó volt, de fingom sincs milyen autót reklámoznak vele.
Vagy ott van amikor az autók transformers mintájára átalakulnak... Az is jó volt, de lövésem sincs melyik autót reklámozza.Vagy ott van az intelligens mosópor, amit ugyan alapból kiröhögök, de akkor se tudom megmondani melyik mosópor is az. A helyzet ugyanez a pre meg probiotikumos szarokkal. Azon a reklámon is szakad, mint az állat de fogalmam sincs mit is reklámoz.
Amúgy az online pop-up-os vagy hasonló arcbatolós reklámokkal az a legnagyobb baj, hogy az ember egyből becsukja. De komolyan, mivel mindenki az infot akarja, amiért az oldalra ment, így ha valami bezavar, első dolga lesz az X gombot keresni.
És poén, de a mai napig erőltetik ezeket a reklámokat. Hihetetlen, hogy egyetlen gyökér marketinges se vette észre, hogy ezt mindenki kapásra becsukja. -
Alukard
senior tag
Ez mind szemét. Egy mozdulattal kiveszem a postaládából és dobom át az ilyen szemétnek fenntartott dobozkába a lépcsőházban.
Te igen, de a 60 éves mancinénike aki a tejfölért is felpattan reggel a buszra mert a város másik felében 2 Ft-al olcsóbb az nem. A családok akik annyira sz*r helyzetben vannak, hogy az akciók határozzák meg, hogy mit esznek a hónapban, azok sem... szóval 1 rád jut átlag 100-150 másik akiknek fontos az ilyen jellegű reklám.
Amúgy nekem a legjobb reklám a hiteles felhasználói vélemény. Már ha van belőle elég.
A felhasználói vélemény sem teljesen hiteles, mert marketing cégek is vesznek fel embereket, hogy fórumokon alkossanak véleményeket az adott termék promotálására...
Egyébként az online reklámokkal az a legnagyobb gond (szvsz), hogy nem mérhető pontosan, hogy az adott reklám hatására hányan és mennyit vásároltak az adott termékből.
Csak annyira mérhető mint a TV reklám, csak a probléma az, hogy ez az egész mérés egy nagyon szubjektív, nagyon kevés konstans elemre épülő terület. És amúgy meglepődnél, hogy hányan jönnek be, hogy "az interneten láttam a hírdetését".
Amúgy az online pop-up-os vagy hasonló arcbatolós reklámokkal az a legnagyobb baj, hogy az ember egyből becsukja.
Ezért nem is használjuk
https://blackfyre.ninja
-
Dany007
veterán
A 60 éves korosztály már sajnos a reklámozók számára nem annyira fontos. Nekik inkább a 18-49 éves korosztály számít.
A családok akik meg 20 forintért képesek 4 féle boltban vásárolni azt a 4 féle terméket többet költenek utazgatásra (+időben), mint amennyit megspórolnak vele.
"Ezért nem is használjuk "
Ti lehet, hogy nem, de pl az index, a hirstart, az sg.hu meg még egy tucat hírportál rendszeresen használja. Nem szó szerint pop-up-ot, hanem minden olyan hirdetési formát, amivel csak akkor nézheted meg a kívánt tartalma ha előtte bezárod a hirdetést.
-
Alukard
senior tag
Azt láttam, hogy téged még a legapróbb reklámnak látszó dolog lelkileg megráz... de van 1 rossz hírem, nem fémből van a postaládám
Amúgy a tesónak is van hírlevele amin kiküldi az akciókat is...Tudjuk, hogy lelkesen gyűlölöd a reklámokat, de sajnos a modern világ és a kapitalista értékesítési folyamat szerves része. Ha nem akarsz reklámot látni költözz föl a hegyekbe és menj át remetébe.
[ Szerkesztve ]
https://blackfyre.ninja
Új hozzászólás Aktív témák
- Videós, mozgóképes topik
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Renault, Dacia topik
- Marvel Snap
- Gitáros topic
- További aktív témák...
- Dell Latitude 3310, 13,3" HD Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11
- GameBoy Advanced SP (AGS-001) + Final Fantasy V és némi ajándék.
- Samsung Galaxy TAB A8 /// Szinte ÚJ // Számla + GARANCIA
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
- Dell Latitude E7470 - i7 6600U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest