Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • taltos

    senior tag

    válasz rudi #11 üzenetére

    Aha, kösz a figyelemfelkeltést, elolvastam, érdekes. :)

    Azt hiszem, itt is a programozók fogják eldönteni a meccset. Azt mondják az okosok, hogy egy ilyen célmasinánál rettenetesen fontos, hogy menniyre könnyen lehet programozni. Álítólag a GameCube -ot legendásan könnyű, míg az xbox-ot és a ps2-t nem.

    Ha jól értem ezeket a specifikációkat, akkor itt gyakorlatilag azzal állunk szemben, hogy az XBOX360 esetében több egyenrangú processzor van, és így itt a párhuzamos programozás lesz eltérben (ami ign hatékony, de rohadt nehéz), míg a PS3 -nál egy ''dedikált'' processzor lesz, és a többi egység ''csupán'' előkészíti a számításokat a főprocesszornak? :F

    Most lehet, hogy hülyeségeket beszéltem! De akkor a PS3-nál hardveresen van lekezelve az előkészítés, és gyakorlatilag nem bonyolultabb a programozása, mint egy akármilyen egyprocesszoros masináé?

    Világosítsatok fel pls! :B

  • anaqer

    veterán

    válasz rudi #11 üzenetére

    RE : ''kevés RAM''

    Miért meglepő? Ezek azért nem filléres dédéerrnéccáz RAMok. Egyébként is, az XBox is úgy jött ki anno hogy a 64 megát egy szimpla PC-ben akkor már szénné röhögték volna, szóval ez már csak ilyen hagyomány. ;]

    Még a gazdagabb országok hardveres fórumain is lehetett méltatlankodást hallani, amikor megjelentek a 300 USD körüli Radeon 9800 Pro-k

    Hát erre, így, ebben a formában nem emlékszem. Biztos volt pár kicsit elszállt arc aki a <200 USD TI4200 után azt hitte hogy mostmár minden ingyen lesz (ilyenek mindíg vannak), de különösebb népharagról tényleg nem maradtak bennem emlékek... :F

    And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You

Új hozzászólás Aktív témák