Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fatpingvin

    őstag

    válasz bambano #31922 üzenetére

    ha egyszer elektromos autóm lesz, a legelső dolgom lesz azt a szart kivezetékelni egy leválasztókapcsolóra. nagy gyalogosforgalmú helyen azt mondom hogy legacy compatibility optionként van létjogosultsága, de ezen valójában minél hamarabb túl kéne lépni. a teljes képet nézve egyértelműen egy anti-feature, konkrétan olyan mint számtechben amikor van egy bug, amit sokáig nem javítanak, majd az iparág elkezd úgy tervezni hogy ezt a bugot a design szerves részének kezeli, aztán amikor jön a javítás vagy egy alternatív, bugmentes megoldás akkor megy az ostoba jajveszékelés és fogaknak csikorgatása hogy ez töri az alapból rossz koncepcióval tervezett ráépülő dolgokat.

    [ Szerkesztve ]

    A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)

  • szebe

    őstag

    válasz bambano #31922 üzenetére

    de az opel a saját kategóriájában az egyik legjobb autó, és ha nem helyi képviselő managga elvtárs által széttaposott példányt látsz, akkor sokkal jobb, mint a vele kapcsolatos hiedelmek

    Jó lett volna a G Astra utódjaként J, de leginkább pre-FL-re lett volna pénz, azt meg inkább hagytam és lett más.
    Ettől még nem rossz, de vannak azért itt is szériák, amiknél oda kell figyelni.

    "ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz bambano #31922 üzenetére

    a fóccvágenek vmi hihetetlen mertekben tul vannak misztifikalva teljesen erdemtelenul, mikozben olyan tervezesi hibaktol hemzsegnek, hogy egy francia olasz autot vagy egy opel-t fele annyiert mar bontoba toltal volna

    kollegamnak 1.6TDI 105loeros mk7 Golf valto szethullott es ennyit mondanak ra, hogy jaa annal az tipushiba
    baze, egy 105loeros autora nem lehet epkezlab valtot rakni?
    300-350k egy bontott darab ra kapugaranciaval, mert nyilvan nem all hegyekben
    bontos is tudja miert kell

    plusz le-fel, meg akkor mar egy kuplung tarcsa szimmeringeket + olajcsere... 500k
    koszonjuk

    a GM M32-s valtohoz az upgrade felujito keszlet a "nagy" csapagyakkal meg a hozza valo fedellel 140k
    szumma 300-320k-bol megall mindennel, es az a valto egy 200+ loeros motoron is lehet gyarilag
    ------------
    masiknak szinten mk7 Golf de az olajtemeto 1.4TSI...1500km 1 liter olaj, a turbocsere utan is, mert arra saccoltak hogy attol, az volt vmi 400k, de attol nem szunt meg
    kapott ra egy 7 szamjegyu arajanlatot, amiert megcsinalnak:
    motor ki, szet, honolas, gyuruzes, csapagysor, osszes tomites, hengerfej teljes felujitas szimmeringekkel szelepvezetokkel becsiszolt szelepekkel, ossze, be
    ...inkabb onti bele az olajat, de az tuti jot tesz a katinak is

    egyik 8 masik 10 eves auto
    de egy ~10 eves autonal ne kelljen mar a motort felujitani a nullarol ujjaepitve...

    ---------------

    erre a 18 eves 147-men meg nem kell olajszintet nezni tankolasonkent, mint neki, mert az ket olajcsere kozott nem fogyaszt el fel litert se...

    de arc melle ezeknek tipuksan akkora szokott lenni, hogy beszorulna a fejuk az utasterbe

    több drón kell ;P

  • opr

    veterán

    válasz bambano #31922 üzenetére

    Ez a japanok rozsdasodnak akkora marhasag ma mar, hogy ihaj.
    90-es evek japanjai rozsdaltak, igen (de ott se mind).
    Mazdak mai napig rozsdalnak, ami nekem nagy szivfajdalmam, mert magasan ok csinaljak a legszebb autokat a mostani piacon szerintem, premium markak ide vagy oda.
    Egy mx-5-re majdnem el is csabultam, amikor volt akciojuk, hogy nullas THM, ~£3000 indulo, meg valami havi £280 penz. Nagyon viszketett a tenyerem, csak aztan vegiggondoltam, hogy a legendasan meleg es szaraz angliai idojarasban szegeny mazda elporlad mire kiallok a szalonbol, ugyhogy vegul nem vettem. Azota kiderult, hogy jol tettem, hiaba eskudtek meg n-edjere is, hogy megoldottak, a mostaniak is ugy rohadnak, mintha muszaj lenne. :(

    Viszont az ujabb (~utobbi 10 ev) Toyota, Honda, Lexus modellek? Hat, azok kozul amelyik rohad, ott altalaban valami mas is tortent.
    Az mas kerdes, hogy a design milyen. Az uj Civic pl nekem kifejezetten tetszik.

    Viszont az, hogy megbizhato, az nekem mindennel tobbet er. Szokas fikazni a japanokat olyan baromsagok miatt, hogy ugyan az az lektromos ablak kapcsoloja 30 eve... Igen. Es? Teljesen jol nez ki, es 30 eve bizonyitja, hogy nem megy szarra. Nem hamlik le rola a muanyag, nem lesz ragacsos, es 300.000km mulva is pont ugyan olyan kezelni, mint uj koraban. Szamomra ez fontosabb, mint hogy a szalonban szep. :)

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák