Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silverboy

    aktív tag

    válasz opr #14855 üzenetére

    Azért hozzátenném mind a BP mind a vasúti közlekedés, bőven 100+ éves történet. Régen Vasúttársaságok voltak, mindegyik építkezet valahol, Steg, Déli Vasút, MÁV, ÉMÁV, Erdélyi vasút stb. Nem volt központosítva, csak a felvásárlás után. Akkor kötögette össze őket a MÁV nagyjából.

    Példa:
    Erdélyi vasút a bércekből elszállította Aradra, Ott a Duna - Száva vasútra átpakolták és elvitték Zágrábba majd ott átpakolták a Déli Vasútra és elvitték Triesztbe, MÁV-ra ha Fiumébe.

    Ehhez hozzájött hogy szétcapcarázták az országot, és széteset a konszenzusos vasuti kiépülés, és egy csillag alakzatott vett fel Budapstről indul minden (minden út Budapestre vezet ;]).

    Hasonló okok miatt van a BKV is szétszedve, több társaság, több vonal, nem lett jól egységesítve. Előnye, hogy mindenhova eltudsz menni séta nélkül körübelül.

    Budapest - Debrecen, 100 évvel ezelőtt körübelül ugyan annyi idő alatt tette meg mint most. :DDD Végig ültem nem egyszer IC-n...

    [ Szerkesztve ]

    „Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”

Új hozzászólás Aktív témák