Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovsol
titán
válasz Neovenator #5 üzenetére
édes mind1, mert nem lesz túl sok játék ahol 1024x768 -as felbontás felett bírni fogja az AA -t
May the Force be with you!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Neovenator #5 üzenetére
Nem fosztanak meg a 2xMSAA-tól, csak ezzel a működési elvvel ugyanakkora sebességvesztést kapsz tőle, mint a 4xMSAA-val. Ettől még beállíthatod, mert a fejlesztőket valószínűleg nem fogja érdekelni, hogy az Intelnek ez kellemetlen. Viszont ha már beállítod, akkor kapásból ugor a 4x-re, mert sebességben nem különbözik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Neovenator #8 üzenetére
Igen valószínű, hogy ezt nem így gondolták. Legalábbis nagyon meglepődnék, ha kiderülne, hogy ezt tényleg így tervezték. Azért ahhoz még érettségi sem kell, hogy kiszámold, ha két mintára van szükséged, akkor felesleges négy mintát szerezni és kettőt azonnal eldobni. Ezek a mérnökök pedig jó eséllyel diplomával is rendelkeznek, így nem hiszem, vagy nem akarom elhinni, hogy ezt így tervezték eredetileg. Valószínűbb egy hardverhiba, ami natív 2xMSAA-nál előjön, így inkább ezt a módot letiltották, és 4xMSAA-ból csináltak egy alternatívát, mert a 2xMSAA támogatása kötelező valamilyen formában.
(#9) Dr. Romano: Lövésem sincs. Abból indultam ki, hogy szimpla logika úgy tervezni egy hardvert, hogy ne dolgozzon többet a szükségesnél.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Neovenator #15 üzenetére
A deferred render nem marad örökre. Az ALU kapacitás sokkal gyorsabban nő, mint a memóriasávszél, így a tiled forward render lesz a jövőben az uralkodó, ami az Intel által is támogatott GRID 2-ben van. Ennek a 2x MSAA alig 2-3 fps csökkenést jelent.
Az NV csak leállította az FXAA fejlesztését. Ennek stratégia okai voltak. Egyrészt az AMD hardverek sokkal gyorsabban csinálják, másrészt az AMD MLAA 2.0 algoritmusának minősége jobb. Az FXAA 4.0 egy alternatív irányban indult el, de arra ott lett a TXAA. Az MLAA 2.0 pedig annyira elhúzott subpixel pozíció keresésével, hogy felesleges utána menni minőségben. Nem mellesleg az NV-n ez az implementáció gyorsabban fut, tehát az NV-nek az MLAA 2.0 úgy jó ahogy van.
Az Intelnek van saját AA megoldása. Készítettek egy központi processzorokon futó MLAA implementációt. A fejlesztők használhatják, ha akarják.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.