- Milyen notebookot vegyek?
- Gaming notebook topik
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Problémás a kék szín megjelenítése HDR tartalmakban az OLED kijelzős iPadeken
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 3D nyomtatás
- Mini-ITX
- Androidos fejegységek
Hirdetés
-
Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
ph Az új szabványra épülő opció 32 és 64 GB-os verziója árat is kapott már.
-
Miben segít Kevin O'Buckley az Intelnek?
it Igazi veteránnak számít a chipgyártó üzletágban Kevin O'Buckley, aki innentől kezdve az Intel Foundry Services részlegét vezeti.
-
TopSpin 2K25 teszt
gp Djokovic nélkül ugyan, de bő évtizedes kihagyást követően visszatért a TopSpin-széria – itt van minden Grand Slam, de vajon a játéknak mekkora esélye van a világelsői címre?
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
Nem vagyok meggyőzve, ez 5 éve is még a gagyi kategóriában indulhatott volna csak, azt hittem azóta nagyobbat fejlődött a piac. Legolcsóbb trekking váz, merev acél villa, nóném v-fék, egy kivételével utólag rákókányolt elektromos hajtás...
Lehet, hogy maga a bringa rendesebb iparosmunka itt (jobb hegesztések), de attól még ez is bőven a gagyi szint.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Én szétnéztem, inkább neked kéne alaposabban olvasnod: azt írtam, hogy "egy kivételével utólag rákókányolt elektromos hajtás" - és ez pont az az egy, a Palermo férfi ill. női változata. A motor az első kerékben van, amit annyira nem komálok, az agyváltó pedig csak 3-sebességes, annál kisebbet nem is gyártanak, a kínálat leges-legalja.
Arn: "ez ma europaban 2000-3000 eur kozotti arat jelent a tobbsegnel (de felhasznalasfuggo, egy ossztelos bringan joval tobb alkatresz van, ebikenal meg csak a hajtas vagy 1000-1500 eur)"
Az a baj, hogy a gyártók az alapján áraznak, hogy a fizetési hajlandóságot meddig tudják feltornázni... Egyszerűen nevetségesnek tartom, hogy pl. egy enduro e-bike a maga pár alkatrészével majdnem annyiba vagy akár többe is kerül (1-3.5 M HUF), mint egy enduro versenymotor (2-4 M HUF) - pedig utóbbiban sokkal több alkatrész, tervezési-tesztelési munkaóra, finomabb megmunkálás (százados pontosság dugónál és hengernél), spéci anyag (titán hajtókarok, szelepek, króm-molibdén ötvözet váz, magnéziumötvözet blokkelemek, stb) és kézi összeszerelés, beállítás van. Abszurd. Ezért várom, hogy a kínaiak végre feljöjjenek, csináljanak egy kis konkurenciát és letörjék a pofátlanul magasra belőtt árakat. Pl. ott a Sur-ron Firefly, elektromos enduro smkp/mkp, Kínából 3000-3500 USD 5 kW-os motorral és 2 kWh-nyi Panasonic akkuval; vagy itthon 2 kW-ra lekorlátozva, smkp-ként forgalomba helyezve 1.5 M HUF, ami a legolcsóbb "nyugati" enduro e-bike-ok árkategóriája.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen