Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TomMusic

    őstag

    válasz enginev3.0 #34 üzenetére

    És mi értelme volt ugyan ezt a reklámot hónapokig látni?

    Sokan nem értik szerintem a reklámok működését. A cél (részben) az, hogy amikor a boltban vagy és fogod a bevásárlókosarat, és mondjuk választol A és B termék között, akkor azt fogod választani, amelyikhez tudsz fűzni valamit. És itt jön képbe a reklám. Ugyanis tegyük fel, hogy B terméket már láttad valamilyen médiumban (youtube, plakát, TV... bármi), A terméket pedig nem. Gyakorlatilag tökmidegy, miről szólt a reklám, az agyunk B terméket már tudja valahova rakni, emlékszik rá, ez biztonságosabb választásnak tűnik. Így a B terméket fogod választani.
    De ez csak egy a sok hatásmechanizmus közül. Egy másik pl. az, hogy leírtad ezt: "viber". Ezzel már Te is reklámoztad, és így vissza is tudunk kanyarodni a fent írtakhoz.
    Aztán az, hogy a reklámnak még értelme is legyen, netán "tudatalatti" utalások, az már hab a tortán. A lényeg, hogy mikor ott állsz a polcnál, akkor azt válaszd, amit "ismersz", hiszen valahol már láttad. Vagy ha mindkettőt ismered, akkor azt válaszd, amit többször láttál.
    Egyszerű ez, mint a faék.

    Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.

Új hozzászólás Aktív témák