Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A legtöbb motorban igen. Egy átlagos anyagi háttérrel rendelkező fejlesztőnek sokkal egyszerűbb a DX12-re támaszkodnia, mint négy év fejlesztésből kihoznia egy hasonló teljesítményt DX11-ben. Egyszerűen a többségnek se ideje, se pénze nincs arra, hogy a DX11-et megfelelően működtessék, és innen a DX12 sok gyorsulást hoz. Azoknak a fejlesztőknek, akik technikailag nagyon képzettek, mint az Oxide és a Frostbite Team, és pénzük is van már nem biztos, hogy akkora előnyt jelent a DX12, hacsak nem használnak olyan körülményeket a motorban, amit a DX11 már nem bír.
Nekik biztos nem, de akik nem kérték az API-t az AMD-től, azoknak előbb át kell írni a motor struktúráját a DX12-höz. Erről beszélt a Unity fejlesztője a SIGGRAPH-on, hogy ő beépítette a DX12-t és felére lassult a motor.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.