Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz mlinus #29 üzenetére

    a bioshock 2007es, 8 eve jelent meg. es az is valamennyire beleesik a storydriven RPG hybrid kalapba (megiscsak a System Shock / Deus Ex / Dishonored szeriak tavoli rokona). a Metro se teljesen tradicionalis shooter, bar teny, hogy a pardarab Stalkerhez kepest joval kevesbe nyitott. Halo eredetileg boxos, a harmadik resz meg se jelent pcre.

    doom4 / wolfensteint alairom, mindkettobol lehet jo shooter.

    a HL:EP3mat figyelembe veve itt is egy alapvetoen leallt majd ujrainditott projektrol beszelunk. mivel kiszervezest irtak elotte, ugy teljes lenne a hasonlosag a Dukeal.

    ---

    EP2 tekinteteben: akkoriban fejlesztettem gepet es toltam ki kb ket honapon belul a Stalker SoCt, a Crysist, a Bioshockot, a Far Cry 2ot es a FEARt (utobbi mondjuk 2005os volt). A FEAR kitunt az AIval es a hangulattal, a Bioshock kitunt a hangulattal, designal es a sztorival, a Crysis kitunt a grafikaval, fizikaval es az AIval, a Stalker kitunt a hangulataval es az AIval, mig a Far Cry 2 kitunt a hangulataval es a level designal. aztan miutan ezeken vegigmentem jott az EP2. 2007-2008 viszont kb masodik aranykora volt az FPSeknek szerintem 1998-1999 utan.

    --

    btw itt inkabb arrol van szo, hogy a HL2 10+ eves, azota eleg sokminden tortent. valtozott a piac. wolf3d megjelenese ota jatszok fpsekkel, ez nem feltetlenul rossz dolog.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák