Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    Had legyek én az első elégedetlen...

    Tehát ez a játék az AMD támogatásával készült.
    Vulkan és DX12 apival, ami a belül a Mantle, tehát az AMD elsősorban a saját grafikus processzorainak igényeihez igazított apija volt.
    Sééééder model 6 támogatása is van, az első fecske. Ugye ez az, amit már NAAAAgyon vártunk és már a GCN2 is támogatta, tehát már generációk óta várjuk, hogy végre éreztesse a hatását.....

    És semmi.
    Pukk, paff és még csak fingszag sincs, annyira semmi.

    Eddig az volt, hogy az nvidia kártyai meg drivere annyira ki vannak gyúrva az DX11 fastpathokra, hogy más annyira nem is fekszik neki, hogy fűbeharap.
    Meg eddig az volt, hogy nem az AMD architektúra szar, hanem hát nagyon rá van optimalizálva az nvidiára. A program a lapkára, a lapka a driverre, a driver a lapkára, stb És az AMD meg hát hanyagolva van. Küzd, de hát ellenszélben pisálni...

    Azért kellett a DX12, meg a vulkan, mert a fejlesztők kérték a szabad kezet, és az AMD már ehhez szabta a hardverét. DX12/Vulkan módban majd az nvidia lesz kénytelen emulálni és terhelni a procit, az AMD meg könnyedén szárnyal, mint a... mert ki van gyúrva hardveres ütemezőkkel.
    És a Shader Model 6 is fontos volt. Annyira jó, hogy már generációk óta támogatjuk, mert ha jön, akkor jobb lesz. Mert erre van kigyúrva.

    Most meg kiderül, hogy Vulkan ide, DX12, SM6 emida, AMD támogatás amoda. Ez ugyan nem változtat semmin, de legalább a játék olyan gyönyörűen van optimalizálva, hogy az még az nvidiának is csúszik, mint a soproni.

    Így is lehet.

    Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

Új hozzászólás Aktív témák