- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
ph A GeForce és a Radeon megoldásokhoz is elérhető a promóció.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
ma Az Xperia 10 VI megegyező méretben, de friss dizájnnal, erősebb hardverrel és újragondolt kameraszettel mutatkozott be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gafz
csendes tag
A vezérsíkok azok a nagy izék ott hátul. A kormánylapok ezeknek a hársó szegélyén vannak. Ezeket mozgatják a botkormánnyal. Viszont az egész vízszintes vezérsík szöge is állítható (trimm), a sebbesség, szél, hőmérséklet, súlypont, egyebek függvényében, hogy megfelelően irányítható legyen a gép. Ha nagyon rosszul van beállítba, hiába a kormánylap, az sokkal kisebb felületű, nem biztos, hogy irányítható marad a repülő.
https://hu.wikipedia.org/wiki/Rep%C3%BCl%C3%A9si_alapfogalmak
[ Szerkesztve ]
-
gafz
csendes tag
válasz #65675776 #64 üzenetére
Ha 3 redundáns műszerből 2 elromlik, és egyben azonos értéket is mutatnak, és a pilóta vezet és egyéb tájékozódási pontja nincs (pl. éjszaka van), akkor ő fogja belevezetni a gépét a földbe. És ekkor szábály szerint járt el. Magyarán védhetetlen. Ugyanez van az automata rendszereknél is, csak ott vizuális kontroll sincs.
Az átesést megelőző rendszernek meg kutya kötelessége megakadályozni az emelkedést, ha ettől átesne a gép...
-
gafz
csendes tag
Mész az autópályán és defektet kapsz. Bemész az árokba és összetörik a kocsid. Ki a hibás?
1. mennyire öreg/elhasznált az abroncs? - üzembentartó
2. van az abroncsnak gyári hibája? - gyártó
3. futóműbeállítás a kocsin? - üzembentartó
4. vezető vezetési alkalmassága (fáradtság, befolyásoltság...) - vezető
5. vezető kiképzettségi szintje (pl. kellette-e gyakorolni a defekt megoldását) - közlekedési hatóság
6. időjárás - vis major
7. időjárásnak megfelelő sebesség, vezetési stílus - vezető
8. idő a defekttől a visszafordíthatalan destabilizálódásig - vis major
9. autópálya állapota (vízelvezetés, kátyú, korlát rozsdássága) - autópálya üzembentartó
10, biztos van még, pl. felügyeleti szervek, háziorvos (eü. alkalmasság), vezetést segítő ezközök a kocsin (ABS, ESP) és azok működése...És ez csak egy szimpla defekt.
-
gafz
csendes tag
válasz Tommmysun #113 üzenetére
1. hibátlan műtét (vagy csak szimplán emberi cselekvés) nincs. Csak olyan, ami eléri a célját. És ha minden kiújult sérv miatt perelnék a sebészt, melyik marha operálna sérvet?
2. úgy érzi valamit elvágott a csuklójában. Bizonyítsa! Addig ez rágalom.
3. lassan az lesz, hogy a WC-n otthon nem merem elfingani magam, mert valaki beperel egészségkárosítás és a globális felmelegedés elősegítése miatt...
4. ki az az elvetemült, aki kiIállt a garázsából egyszer is tökéletesen, hogy 100% nem volt lehetősége elütni a macskát (mert ott aludt a kocsi alatt), ellenőrizte minden kerék kerék nyomását, olajszintet, az üsszes izzót, ablakmosó szintet, egyebeket...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs