- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Projektor topic
- OLED TV topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házimozi haladó szinten
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Vezetékes FÜLhallgatók
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kikikirly #52 üzenetére
Ahol jól észrevehető a sugárkövetés hatása, azok pont az árnyékok, mert hagyományos megoldásokkal nagyon nehéz megfelelő minőséget hozni. Ha megnézed, akkor sok esetben az árnyékok lehetnek nagyon hasonlók sugárkövetés nélkül, de egyes esetekben szinte lehetetlen normálisan megoldani ezt raszterizálással. [link] - hónapokig kellene rajta dolgozni, arra meg nincs idő, és a befejtetett munka mellett sem biztos, hogy meglenne a minőség. Sugárkövetéssel ez tényleg csak napok kérdése.
A tükröződés annyiban egyszerűbb, hogy ott az SSR szintén gyorsan ad elég jó eredményt, nincsenek olyan nehézségek vele, mint az árnyékoknál, de persze nem is működik úgy, mint az RT-s megoldás, hiszen screen space. De a befektetett munka szempontjából nem igényel több hónapos munkát, mint az árnyékok. Ezért repültek rá sokan inkább az árnyékokra, mert ott a minőségbeli eltérés tényleg nagységrendi lehet, és egy csomó munkát is spórolnak vele.
Az, hogy külön optimalizálnak a gyártókra teljesen érthető. Ezzel nincs különösebb baj, hiszen az a cél vele, hogy mindkét gyártó hardverein jól működjön.
--- A PhysX-hez ---
Mert hülyeségnek tartják a fejlesztők. Egy csomó memóriát pazarolnak vele. De ettől teljesen megvalósítható bárhol, hiszen vannak rá szabványos API-k, van rá CPU-erő is, csak inkább költik olyan dolgokra a memóriát, amire megéri. Például jobb minőségű megjelenítésre, hogy ne nézzen ki olyan ocsmányul egy játék, ahogy a videón.
Láthatod te is, hogy manapság mennyi GPU-s PhysX játék érkezik. Gyakorlatilag semmi, ennek a fő oka, hogy a CPU-s kód utolérte teljesítményben a GPU-sat. Utóbbit már nincs értelme alkalmazni. Nem is használják.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Sapphire NITRO+ RX 580 8G SE
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 100.000.-
- PowerColor Red Dragon Radeon RX 5700 XT 8GB