Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zeratul

    addikt

    válasz Darmol #14 üzenetére

    B+ az nV fantrollságából adódóan acsarkodik ABUval, számtalanszor bebizonyította hogy zöld szemellenző only. A nV féle RT magok már kezdetben is megmutatták a picipuha DXR hátrányait. 1. DX12 only- 2. háromszögekre működi csak, fix helyen a feldolgozás során, nincs lehetőség előszűrésre ami növeli a HW igényt, ami csak súlyosbít az ebből következő memória sávszél konkurencia a GPU többi egységével. Persze brute force módon memória sávszél növelésével (és ezzel költségek elszállásával) lehet valamelyest kompenzálni de ez széles tömegek részére nem lesz elérhető csak nagyon távoli időpontban. Az alternatív módszerek azért terjednek inkább a DXR helyett, mert nincs DX12höz kötve, nincs memória sávszél zabálló dedikált HWhez kötve, nincs előre eldöntött helye és módszer a képfeldolgozás során. DXR jelenlegi formájában kísértetiesen hasonlít a DX11 tesszelációra. HW igényes, eye candy only, interakcióra képtelen.

  • b.

    félisten

    válasz Darmol #14 üzenetére

    Annyiban tévedsz hogy nekem semmi gondom az alternatív eljárásokkal. A Crytek demó messze jobban fut egy RT magos Nvidian. A gondom azzal van, hogy ezeket majd akkor kell megnezni és isteniteni és kimondani azt hogy mennyire felesleges egy dedikált hardver RT re ha azt látjuk működés közben. Addig ez egy előítélet semmi más. Az RT egy olyan dolog ami hardverigenyes ez megkerulhetetlen. Ha ez mellé fejlődik a szoftveres körítés, a z AI, denoiser az csak még jobb, erre szükség van.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák