Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • M@trixfan

    addikt

    Van ezeknek elég piacuk? Mi a helyzet a modern VGA-k többcsatornás HDMI kimenetével játékokban? Nekem az a véleményem, hogy inkább legyen teljesen szoftveres a hang egy külön szálon, vagy a GPU számolja azt is. Az LPCM 7.1 mehetne ki HDMI-n.

    twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

  • M@trixfan

    addikt

    TESCO-Zsömle:
    Teljesen egyetértek veled a tehermentesítés feleslegességével kapcsolatban, pont ezért írtam azt amit :) Amit mondasz az a végső analóg áramkörök minőségétől függ, nem a leggagyibb DAC-okat és árnyékolatlan kivezetésű, fos erősítőket kéne rátenni az alaplapra. Én arra világítok rá, hogy pl. az Xbox 360 és a PS3 audio számítása java részt szoftveres, a PS3-é teljesen, még a DTS tömörítés is. PS3-nál van LPCM opció HDMI-n és akkor nem kell a DTS sem. Elég elgondolkodtató, innen nézve, hogy gyakorlatilag semmi szükség nem lenne már ezekre a gamer hangkáryákra egy értelmesebb világban.

    Balika911:
    Van játékok alatt 5.1 térhangzásod? Ngyon érdekelne, hogy miket tapasztaltál különböző játékoknál. OpenAL-nél mi van, teljesen szoftveres hangnál mi a helyzet, stb...

    Archer:
    Komolyabb hangcuccnál ez a PC-ből kihozott vonalszintű jel eléggé kerülendő. Alapkoncepció a külső DAC. Pont az ilyenekre nem gondolnak. Minek vezetni fölösen még egy Toslink vagy koax kébelt a HDMI mellett amin mellesleg LPCM is mehetne és meg van spórolva az AC3 vagy DTS tömörítés is. Erre jön még rá, hogy mennyire jó az EAX szimuláció (ezeken sosem tökéletes) vagy támogatja-e az OpenAL-t, stb. Ha meg veszel egy X-fi kártyát akkor meg meg lehet nézni mekkora driverszívós topikja van itt a PH-n :DDD Mai GPU-k és CPU-k mellett EAX-on túlmutató szoftveres térhangzást lehetne csinálni ami ugyanúgy menne alaplapi integrálttal is. Ideveheted azt is amit Zsömlének írtam.

    twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

Új hozzászólás Aktív témák