Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz schawo #34 üzenetére

    Erről beszélek. A fejhallgató hangszórójának kialakítása VR-nél komoly szerephez jut, mert ezzel javítani lehet a virtuális térhangzást, és ehhez hozzáigazítható a szoftver is. Amiért az Oculus úgy döntött, hogy a csomag részévé teszi a fejhallgatót, az az, hogy nem találtak olyan rendszert a piacon, amely szinte minden szempontból megfelelne az igényekhez. Ettől függetlenül lesznek majd később VR-hez tervezett fejhallgatók, mert az Oculust nem érdekli a fejhallgatók piaca, így lemásolható lesz a fejhallgatójuk kialakítása.
    Használhatsz amit akarsz, de nekik fontos volt olyan rendszert kínálni, ami úgy működik, ahogy eltervezték.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Menthirist

    veterán

    válasz schawo #34 üzenetére

    Nekem erről már csak ez ugrott be :)

    Abu: az a baj, hogy az a füles olyan szinten kevéssé tartja a füleden magát fix helyen, hogy kétszer nem lehet ugyanúgy felvenni. Márpedig ha a fejeden más szögben áll a füles rész, már többet vesztesz mint mindenféle hiperszuper marketing "erre készült" driver résszel. Arról nem is beszélve, milyen szinten 1: nem fér el benne normális minőségű és méretű driver, 2: nem tartja kinn a környezet hangjait...

    Ez egész egyszerűen túl sokat mozog és túl ingatag ahhoz, hogy mindig ugyanúgy legyen a füleden. Márpedig ez többet változtat a karakterisztikán meg a hallott irányokon, mint bármi más.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák