- Androidos tablet topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nekem azt mondta a kontakt, hogy működik. A DXR 1.0-s és 1.1-es kódok Pascal, GTX Turing és RTX Turing GPU-kon futhatnak. Azt az infót kaptam, hogy amin volt 1.0-s támogatás arra 1.1-es is van.
Persze lehet, hogy téved, de a ténylegesen driveres emberek annyira gyorsan nem válaszolnak. Viszont alapvetően nem tartom kizártnak az 1.1 támogatását, hiszen arra is pont ugyanúgy lehet compute shaderes implementációt írni, ahogy a DXR 1.0-ra.
Szerk.: Na most már felcsigáztál. Küldtem egy mailt egy technikai embörnek. Majd ő megmondja a tutit.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.