Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • xZer0kidx

    senior tag

    válasz azbest #43 üzenetére

    Alapvetően egyetértek az általad felvázolt folyamattal. Én nem sok esélyt látok, hogy ez a garancián túli felhasználók szemszögéből pozitivan változzon. Az egyik fele a bevétel, a másik meg az Apple "filozófiája" Semmit nem engednek ki a kezeik közül, zárt rendszer, zárt szolgáltatások és zárt szervíz, így biztosítják az elérhető (általuk megálmodott) legjobb minőséget...

    "Csak óvatosan, nehogy túl korán elsüljön az a morálpisztoly"

  • CrAzY88

    aktív tag

    válasz azbest #43 üzenetére

    Bármennyire is vagyok Almás, ezt a témát tényleg ildomos lenne rendbe tenni! Ez így ebben a formában sem gazdaságilag, sem pedig környezetvédelem (szennyezés) szempontjából sem fent tarható. Csak aztán jön a ki hazudik, hamisít, megtéveszt, stb probléma a szervizzel, ennek sosem lesz vége. Inkább szervizelnének értelmes áron, mennyivel jobban ökocucc lenne az Epöl, de nem, inkább ezen is keresnek.

    Aztán jönnek a nagy öko dolgaikkal, papírdoboz, papírfólia, papírpapír, nincs töltő, kábel, lassan készülék sem... Hát kösz b*meg... Ééted'...
    Értem én hogy pénzorientált cég, de akkor ne csak látszat védjükakörnyezetet intézkedés legyen, inkább lenne rendes szerviz, már mennyivel szebb világ lenne!

    Sokszor voltam úgy, hogy kihozok valami új cuccot, bedobom a régit, ami kb karcmentes, és nincs egy éves sem. Aztán láttam hogy mennyiért vállalná át a cég a készülék további simogatását, hát inkább rohadjon rám a cucc, az új meg rájuk. Na aztán ez is fenntartható környezetvédelmi politika. A használt termék értékének a 1/3-árol beszélünk..

    Lexus IS 300h (XE30), iPhone 12 Mini, Apple watch S6 LTE, M1 Air, iPad 11 Pro 2020+Magic Keyboard, Apple TV 4K, Sony A8

Új hozzászólás Aktív témák