Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
"Az IGP támogatja az OpenGL 4.4-et, az OpenGL ES 3.0-t, a CUDA platformot és a DirectX 11-et is."
Továbbra se értem, hogy minek van ezekkel reklámozva. A célplatformon (Android???) a OpenGL ES 3.0-en kívül semmi se elérhető és belátható időn belül nem is lesz. Ráadásul sehol a RenderScript támogatás, amit a Google tol ezerrel sajnos a OpenCL helyett.
Jól mutat a sok feature, de semmire se használhatók... -
blade zte
őstag
Minden elismerésem, ha felpörgetik 950 mhz-ra a GPU-t egy mobilban. A következő adreno is csak 500-on fog pörögni ha jól tudom, hasonló gflopssal.
vicze1:windows rt, windows phone, ilyen tudással akár egy arm-es ubuntu is.
[ Szerkesztve ]
Oppo find 7 astro black
-
Rive
veterán
...amit főleg a belső buszrendszer elhagyásával lehet elérni. Mivel itt egy mobil termékről van szó, így nem kell figyelni a skálázásra, hiszen egynél több SMX úgy sem lesz beépítve a lapkába. Ennek megfelelően nincs is szükség nagyon robusztus belső buszrendszerre, hiszen további skálázás eleve ki van zárva.
Izé, kicsit kétszermond&másfélszergondol.
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
alevan
őstag
A Kepler a 64 darab UAV-t továbbra sem képes kezelni, így a D3D_FEATURE_LEVEL_11_1 támogatása nem lehetséges, de ez nem probléma az Androidhoz tervezett Tegra K1 esetében.
Ami csak a Shield 2-ben és a WinRTs Surface 3-ban lessz benne......
vicze1 Android tud OpenGL-t is nem csak OpenGL ESt.
Tudtommal a WinRT és a WP8 tud DX 11.2-t is, csak a DX9 a minimum amit nyújtani kell (és amit eddig tudtak nyújtani a gyártók).
[ Szerkesztve ]
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
xmaas
őstag
Hiaba meg mindig gyengus Snapdragon megeszi reggelire
-
vicze
félisten
Nem azért de a 4.3-gyel került bele egyáltalán az ES 3.0 támogatás.
A hivatalos AOSP nem támogatja az OpenGL-t csak az ES-t, az hogy nyilván hackelhető rá, ahogy CUDAát is rakott rá a nVidia egy dolog, egyszer lehet belekerül, de nem mostanában.WinRT/WP feture level 9_3-at támogat nem többet, valóban SW és HW korlát. Felesleges is lenne, mivel valóban nincs HW alá(igazából van T604), majd meglátjuk, hogy köv. update hoz-e ebben változást. Power VR-t kivéve mindegyik új generációs SoC IGP DX11-et támogat.
[ Szerkesztve ]
-
BenHans
addikt
Hát nekem One X-em van és volt egy kevés idegesítő dolog a Tegrával. Nem tudom mit kell ahhoz csinálniuk hogy egyszer újra kipróbáljam. Pedig VGA-ból inkább nV párti vagyok.
Évről évre csim-bumm aztán szinte örök érvényű hogy elbukik a csúcs Snapdragon ellen.
[ Szerkesztve ]
🧡 "...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "L’emozione di poter sedere sulla nostra panchina è indescrivibile, tutti sanno cosa sia la Roma per me" (Daniele De Rossi) Isten hozott otthon, kapitány!
-
vicze
félisten
A tudást alapból hozza maga a HW hiszen ugyan az mint, ami egy Titánban van. Csodásan tudják prezentálni, hogy Desktop tudást hoznak Mobil platformra. Csak épp látni nem fogod, mert az SW kullog épp a HW után.
Tesztelni olyan Androidon tudják, amit kiegészítettek "rendes" OpenGL-lel, korábban volt már androidon CUDA demo is. Ezek azért kellenek, hogy demonstrálni tudják azt a tudást, ami a consumer készülékekben csak pár éven belül fogsz látni talán. Win oldalon valóban előbb hozhat jobb grafikát MS, a HW már ott lesz hozzá.Azt már meg se említem, hogy jelenleg az első számú játékplatform az iOS (mobilon), és bizony az Apple fogja meghatározni hogy mi lesz támogatva még egy ideig. Egyszóval rendes OpenGL még sajna messze van, és ott fog a HW-kban kihasználatlanul "álldogálni".
[ Szerkesztve ]
-
blade zte
őstag
Sajnos bizony az az egérmozi vezeti a gamerséget.
Ha sikerülne végre akkor azt a rohadt opengl-t berakni androidba, akkor egy hatalmas ugrás lenne, hogy a steames opengl-re portolt játékokat arm-re rakják. Akkor az eddigi 10 helyett az ötéves PC játékok egy része is menne.
Oppo find 7 astro black
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Most gondolod, hogy az Epic kockára teszi az egész cég fennmaradását, és teljesen átdolgozzák OpenGL 4-hez az Unreal Engine 4-et, miközben nem tudják biztosra, hogy az iOS-ben és az Androidban is ott lesz ez az API? Ők ebből akarnak megélni. Ha nem lesz full OpenGL mobilon, akkor az Unreal Engine 4 változásaival gyakorlatilag a csődbe lovagol az Epic. Nem kockáztatnának ennyit, ha nem tudnák biztosra a támogatást.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
vicze
félisten
Legyen igazad.
De az OpenGL-re való fejlesztés elsősorban nem a SteamOS miatt van?
Illetve hogy váltana az Apple mikor a Rogue is csak 3.2-t tud, és az lesz még 3évig legalább. Sőt az OpenGL 4.0-t nem fogja semelyik IGP se tudni a Tegrán kívül.
Lehet az utánra terveznek, de még két évig esélytelennek látom az OpenGL-t. Még a szegény ES 3.0-t se használják sehol, akkor hol van még a sima 4.0?
Ne lovagoljunk sehova, azt a HWSW szokta.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A SteamOS csak úgy jött. Arra amúgy nagyon nem építenék. Értem én, hogy Valve, meg Linux a jövő, de egyelőre a Windows jóval többet ad Steamen. A nappaliban játszó felhasználóknak meg a konzol olcsóbb és többet ad. Az Android viszont egy bizonyítottan értékes üzleti terep.
Mert az Apple a butított verziót kérte. Amúgy van olyan Power6, ami támogat OpenGL 4.3-at. Szvsz a 4.4-et is.
Technikailag minden next-gen mobil IGP jó legalább az OpenGL 4.3-ra. A Mali-T600-tól az Adreno 400-on át, az új Vivantékig, stb.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
vicze
félisten
Az a baj, hogy a még csak a hivatalos specifikációba se írják bele, hogy milyen OpenGL szint támogatott... Legtöbbhez 3.2 van írva, persze simán lehet hogy hibás, vagy pusztán cseszik frissíteni.
Akkor csak remélem, hogy látunk egy OpenGL 4.0-ás droidot.
Csak nehogy nVidia forkolja a halálba, és saját platformot csináljon...Amúgy ha már így felhozták egy SteamOS-es Shield 2-t inkább el tudnék képzelni, mint egy OpenGL-es androidot.
Android esetében csak az egyre szétnyíló brutális szakadékot érzem a csúcs és a közép között. Számítási teljesítmény már-már szinte nevetségesen lehagyja a SW-t, mind CPU mind GPU szinten. Mintha csak a benchmarkoknak gyártanák a HW-t. Már a Tegra GPU ereje sincs köszönő viszonyban sem a valós igényekkel. -
Ed3r_X_
nagyúr
Ha jól gondolom akkor ennek a számítási teljesítménye már meghaladja az Xbox 360-ét? Akkor ha már ilyen erős GPU-t tolnak a rendszer alá, illene is kihasználni valamivel.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Crucio
aktív tag
Hogy van az, hogy ennek a számítási teljesítménye 365 GFLOPS kb 5-8W-on, míg a AMD Kaveri APU-ja 856 GFLOPS? Kaveri mennyit fogyaszt? Gondolom, mint egy asztali processzor 75-115W között valahol, igaz?
Tudom, nem csak a gflopsokat kell nézni, hanem azt is hogy hogy használja ki, ez valószínűleg nem olyan mély-integrált, mint a kaveri, de akkor is.. -
Abu85
HÁZIGAZDA
95 wattot fogyaszt a Kaveri.
De a Kaveri esetében a 856 GFLOPS az nem csak az IGP. Utóbbi számítási teljesítménye 737 GFLOPS és a CPU részé meg 118 GFLOPS.
A Tegra K1 előzetes órajeleiből kiindulva a lapka 18,4 GFLOPS-ra képes a CPU részből és 364 GFLOPS-ra az IGP-ből. Így pontos.A különbséget alapvetően az adja, hogy a GCN egy konzolba tervezett architektúra, míg a Kepler leginkább mobilba jó.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayStation 4
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Ukrajnai háború
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-