- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Igen, miutn közlekedési jogász vagyok, ezek számomra is nagyon izgalmas kérdések.
De kicsit ismételve magamat: az adott helyzet valóban húzós, a gépi döntéshozatal számos kérdést vet fel. Csak éppen az ilyen helyzetek nagyon nagy részénél az emberi vezető el sem jut addig, hogy egyáltalán döntést hozhasson, a maradék nagy részében eljut odáig, de nem hoz döntést, a maradék nagyon nagy részében meg rossz döntést hoz. A gyereknek már most is lényegesen jobb esélye van akkor, a egy Tesla jön arra SMS-t író sofőrrel, mint ha az emberi vezetők 90%-át kitevő átlagvezető.
A hálózati kérdés is ennek a folyománya: ha csak a autók állnak kapcsolatban, máris nagyságrendileg kevesebb baleset történik, mint ha nem lennének hálózatban.
Amint írtam, tökéletes sosem lesz a rendszer, a labda nem lesz hálózatba szervezve. Nem lesz 100%-os. De ha a jelenlegi helyzetet önkényesen mondjuk 50%-osnak tekintjük (a pontos szám irreleváns), akkor a jelenleg elérhető 60%-ot, és a távlatilag elérhető mondjuk 90%-ot miért vetjük el azon az alapon, hogy nem 100. És így maradunk az 50-nél.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!