Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Enxtheone #39 üzenetére

    "Konzol az célhardver, amihez normális optimizálás mellett nem elég a 8 giga, ahhoz pcn kell vagy 1 TB ram."

    Teljesen igaz. Célhardver. De a textúrának van mérete, mindegy, hogy milyen platformról van szó. Lehet őket takarékossági céllal tömöríteni és alacsonyabb felbontásút használni, de ez a minőség rovására megy. A PS3 és Xbox360 ilyen szempontból kifulladt, én is hoztam rá példákat, hogy multiplatform címek esetén miként oldották meg azt, hogy PC-n magas felbontású, nagy méretű textúrákat lehetett használni, miközben konzolon eléggé szárnyaszegettek. És akkor még ott volt korlátozó tényezőnek a lemez, mely esetében nem lehetett elég gyorsan kiolvasni a ezeket, így fel kellett másolni őket HDD-re a jobb eredmény érdekében. Skyrim és Battlefield 3 esetén eleve le van tiltva a nagyobb felbontású textúra csomag használata lemezről futtatva, de felmásolva is alacsonyabb felbontásúak, mint PC-n. Ez persze nem baj, ilyen szempontból a PC-nek természeténél fogva lépéselőnye van, amit meg máshol veszít el egy konzolhoz képest.

    "Pc-n negyed giga ram szerintem még a windowshoz is kevés, meg filmnézéshez is. Nem hogy játékhoz."

    PC-n már tíz éve a Windows XP idejében sem volt már elég semmire 256 MB RAM. De a különbség az, hogy tudtál még bele pakolni és őszintén szólva ez a legfilléresebb fejlesztési tétel egy PC esetében.

    "Nézd meg valamelyik újabb konzul exkluzív játékot, hasonló grafikához pcn többszörös teljesítmény kell."

    Mert korlátozó tényező az API. A széleskörű kompatibilitás oltárán ezt lehet feláldozni. Ez persze oltári szívás, főleg abból a szempontból, hogy az ember megveszi drágán a hardver és a valós teljesítményének a jó részét sosem fogja tudni kihasználni. Viszont nem kell a kompatibilitás miatt aggódni.

Új hozzászólás Aktív témák