- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Enxtheone #39 üzenetére
"Konzol az célhardver, amihez normális optimizálás mellett nem elég a 8 giga, ahhoz pcn kell vagy 1 TB ram."
Teljesen igaz. Célhardver. De a textúrának van mérete, mindegy, hogy milyen platformról van szó. Lehet őket takarékossági céllal tömöríteni és alacsonyabb felbontásút használni, de ez a minőség rovására megy. A PS3 és Xbox360 ilyen szempontból kifulladt, én is hoztam rá példákat, hogy multiplatform címek esetén miként oldották meg azt, hogy PC-n magas felbontású, nagy méretű textúrákat lehetett használni, miközben konzolon eléggé szárnyaszegettek. És akkor még ott volt korlátozó tényezőnek a lemez, mely esetében nem lehetett elég gyorsan kiolvasni a ezeket, így fel kellett másolni őket HDD-re a jobb eredmény érdekében. Skyrim és Battlefield 3 esetén eleve le van tiltva a nagyobb felbontású textúra csomag használata lemezről futtatva, de felmásolva is alacsonyabb felbontásúak, mint PC-n. Ez persze nem baj, ilyen szempontból a PC-nek természeténél fogva lépéselőnye van, amit meg máshol veszít el egy konzolhoz képest.
"Pc-n negyed giga ram szerintem még a windowshoz is kevés, meg filmnézéshez is. Nem hogy játékhoz."
PC-n már tíz éve a Windows XP idejében sem volt már elég semmire 256 MB RAM. De a különbség az, hogy tudtál még bele pakolni és őszintén szólva ez a legfilléresebb fejlesztési tétel egy PC esetében.
"Nézd meg valamelyik újabb konzul exkluzív játékot, hasonló grafikához pcn többszörös teljesítmény kell."
Mert korlátozó tényező az API. A széleskörű kompatibilitás oltárán ezt lehet feláldozni. Ez persze oltári szívás, főleg abból a szempontból, hogy az ember megveszi drágán a hardver és a valós teljesítményének a jó részét sosem fogja tudni kihasználni. Viszont nem kell a kompatibilitás miatt aggódni.