Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tetsuo

    aktív tag

    válasz Cifu #49 üzenetére

    Akkor kezdett egyre gyengébb lenni a japán termék (a dél-koreaihoz képest), amikor beálltak az árháborúba, hiszen már nem jutott elég tőke fejlesztésekre. Valahol egy, valahol két évtized is volt, mire kifutott, végleg leáldozott az adott márkáknak.
    A japánok olcsósítani nem tudnak és tudtak úgy, hogy az a vásárlónak tetszen. A kistigrisek meg ezzel kezdték.
    Ahogy az i-kezdőbetűs hozzászóló írta, az újabb generációk mindinkább eltérnek a hagyományos japán attitűdtől, de még ma is jelen van egy általánosan a nyugati világnál magasabb mértékű (kifinomult) igényesség a szigetországban. Ez volt felfedezhető a termékeikben. A többi ázsiai gyártó termékeiben a spórolás fedezhető fel még az exkluzívak esetében is. Mondhatjuk, változik a világ, kiéleződött a tömeggyártás, illetve minden gramm és perc számít, hiszen a végletekig redukálják az anyagot és méreteket, és nincs idő tesztelésre - meg kell futtatni a technót még mások előtt, emellett az intenzív divathullámokat kell meglovagolni.

Új hozzászólás Aktív témák