- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Mini-ITX
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Projektor topic
- Milyen notebookot vegyek?
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Fujifilm X
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
Azon mi lehúzás van, hogy mivel a legolcsóbb iPhone is kb. annyiba kerül, mint egy középkategóriás android, ezért értelemszerűen az iPhone tulajok vásárlóereje alapból nagyobb? Arról nem is beszélve, hogy az android azért ilyen elterjedt, mert aki nem akar butatelefont, de nem akar költeni telefonra, az csak androidot tud venni. Viszont ha nem akar már magára a hardverre se költeni, akkor szoftverért meg főleg nem fog fizetni. Szóval szép dolog a piaci részesedés, de nem sok ér a fejlesztők szempontjából, ha a tulajdonosok nagy részének meg se fordul a fejében, hogy fizessen a szoftverért (kizárólag reklámokból való bevétel meg elég sovány hosszú távon játékoknál).
-
#54625216
törölt tag
Nem lehúzásról van szó, hanem az iOS felhasználók nagyobb eséllyel fizetnek egy alkalmazásért, mint az android userek. Droidon pénzt keresni szinte csak az ingyenes játékokba rejtett micropaymentekkel, vagy reklámokkal lehet, iOS-en ehhez képest maga az app is jövedelmező.
Nem véletlen, hogy általában a nagy multiplatoform mobilos fejlesztések is előbb jönnek ki iOS-re és csak később adják ki a droidos verziót, ha az app iOS-en már bizonyított. Ebbe mondjuk bejátszhat az is, hogy a világ viszonylatban 15%-nyi iOS nagyrész a világ magas fizetőképességű régióira koncentrálódik. Így hiába vannak a droidosok tízszer annyian ha mellette ott van pár százmillió iOS felhasználó, akinek 5USD egy appért kb. egy buszjegy árát jelenti és nem a félnapi keresetét.[ Szerkesztve ]