- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
1. VR fejlesztésnél nem csak kódolás létezik, hanem level design, 3d modellezés, textúrázás, videó vágás és kompozitálás, hangkeverés, stb. A mac-ek VR támogatásával a kreatívoknak nem kell a VR miatt windowsra váltaniuk.
2. A windows eleve kisebbségnek számít a VR piacon: jelenleg kb. fél millió Oculus Rift és Vive van forgalomban, miközben SteamVR-ból eladtak 4-5 milliót, PSVR-ból meg másfelet, azaz a VR címek jelentős részénél a fejlesztő és a célplatform eleve nem azonos.
3. Nem csak VR játékok léteznek a világon, hanem pl. építészeti látványtervezés, 360-as videók, stb. Ezek létrehozása eleve nem platform függő.
4. A VR támogatás nem csak VR tartalomgyártásnál jöhet jól, hanem a hagyományos kreatív szoftvereknél is. Gyakorlatilag minden, ami 3D szerkesztést igényel sokkal intuitívabban működik VR-ben, pusztán attól, hogy érzékeled a teret és nem a 2 dimenziós vetületét nézed. Előbb-utóbb a nagy kreatív szoftvereket fejlesztő cégek is beépítik a VR támogatást a termékeikbe, az apple tehát nem teheti meg, hogy figyelmen kívül hagyja a technológiát, ha nem akar piacot veszteni.
5. A fejlesztői konferencián demózták a következő iOS AR lehetőségeit, azaz az iOS hamarosan AR célplatform is lesz. Alapvető tehát, hogy a tartalomfejlesztő eszközöknek (értsd: mac-ek) is fel kell nőniük a feladathoz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...